Jak jsme vás již informovali, z webových stránek České televize by měla zmizet veškerá reklama. Nadšení konkurence ale nečekejte. Například šéf zpravodajského portálu iDnes se obává, že weby veřejnoprávní televize bez reklamy budou pro čtenáře ještě lákavější než konkurence s reklamou. Ani veřejnoprávní portál bez reklamy by vše nevyřešil. Čtenáři reklamu na webu, ani jinde, rádi nemají, proto by raději chodili tam, kde reklamy nejsou,
uvedl Jaroslav Kábele.
Na zajímavý paradox návrhu zákona pak upozorňuje společnost ARBOinteractive, která obhospodařuje reklamu na webových stránkách České televize. Návrh zákona sice počítá se zachováním reklamy na ČT 2 a sportovním kanálu ČT 4, ale již nedovoluje veřejnoprávní televizi umisťovat reklamu na webové stránky těchto kanálů.