Velmi zavádějící a zkreslený pohled na realitu.
Podle vás když si zákazník koupí u ISP 500Mbit konektivitu do internetu a DDoS útok vedený do sítě zákazníka tu konektivitu zahltí, tak je na vině poskytovatel? To asi těžko, že.
Pokud máte pocit, že váš ISP by měl útoky čistit za vás a vůbec je nepouštět k vám jakožto zákazníkovi - řešení pro analýzu a čištění provozu jsou investice v řádu milionů (tedy pokud chcete čistit něco víc než nějaký upocený 10mbit). Čištění provozu vám zdarma nikdo nedá. Navíc nevidím návaznost v tom, proč by ISP měl mít zahlcenou např. svoji zahraniční konektivitu, vám navíc čistit provoz a celé to nákladově nést na svých bedrech (obvláště třeba pokud má na zahraničí tzv. percentile aneb placení podle vytíženosti).
Drtiva vetsina tzv DDOSu je ve skutecnosti neschopnost provozovatele zajistit dostatecne parametry pro bezny provoz. Viz nedavny clanek zde o nefunkcnim sportovnim prenosu. A je preci daleko PRijatelnejsi, svesti to na DDOS, nez se priznati k tomu, ze zkratka neumi pokryt poptavku (a to casto ani placenou).
Vsimete si, ze temer 100% vsech online her trpi zcela pravidelne nekolik prvnich tydnu po spusteni DDOSy. Take prodavate tisic vstupenek na padesat sedatel?