Vlákno názorů k článku Weby pana Potěmkina od Jiří Bureš - A naopak. Málokdo vstoupí do obchodu, který má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2005 9:45

    Jiří Bureš (neregistrovaný)
    A naopak. Málokdo vstoupí do obchodu, který má škaredý výklad nebo sklo, že přes které není do výkladu vidět (analogie nepřístupného webu) atd. Nebo když někdo do výkladu strčí plakát o VŘSR (= staré informace) a své zvoží ve výkladu ani v prodejně nemá, protože je strčené ve skladu (= špatná struktura webu).
  • 31. 3. 2005 8:00

    Alv (neregistrovaný)
    Tehle firem je celkem dost. Sazi na jednoduchou rovnici. Jelikoz lidi, jejich cilova skupina zakazniku, tocici se kolem Inetu jsou postizeni honbou za nejlepsi logo, validitu, SEO a dalsimi vecmi, udelaji pekny web s potrebnymi parametry a zakaznik pak ma pocit profesionalniho pristupu. Firemni web je vsak stejny jako treba vyloha obchodu. Nikdo z nas vsak nemuze poznat podle vylohy dobry obchod. Jednoduse to bud musi zkusit nebo od nekoho zjistit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).