Vlákno názorů k článku Weby pana Potěmkina od noname - když tu před deseti lety internet začínal a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2005 11:31

    noname (neregistrovaný)
    když tu před deseti lety internet začínal a rozmáhaly se weby, tak se hovořilo o webu jako o výkladní skříňi společnosti. Jenže spousta lidí zapomíná, že je to jen prostředek, nikoliv cíl. Stejně jako krásná výloha neznamená, že uvnitř nebude ospalý student, tak ošklivá výloha neznamená, že uvnitř nebude profík. Nicméně krásná výloha vás přesvědčí vejít do krámu. Do krámu s ošklivou výlohou nikdo nepřijde, zákazníky si najde jen omylem, nebo přes zkušenosti.
    Proto si myslím, že každá i sebeblbější firmička by měla investovat třeba jen pár stovek do designu třeba jen jedné jediné stránky, která bude obsahovat stručné informace a kontakt a hlavně bude pohledná a vždy aktuální. Lepší než hnusné nepřehledné neaktuální stránky.
    Web je jeden z mnoha prostředků marketingového mixu a stejně jako "obal prodává".
  • 31. 3. 2005 15:56

    pp (neregistrovaný)
    Jiste na tom hodne je. Ale zalezi i na oboru, jak uz je psano jinde. Muze to byt i naopak: "Libive" weby uz ma dneska kdekdo, ale o opravdu dobre firme si mohou zakaznici predavet informace jako o "te uzasne firme s tim nemoznym webem". ;o))) Chci rici, ze si firma muze v urcitem oboru vybudovat a udrzovat okruh zakazniku, aniz by jeji webove stranky i jen vzdalene splnovaly vsechna dnesni uzasna hodnotici hlediska.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).