Byl u nas dneska agent od UPC, chvilku do me hustil o Chellu, tak si rikam, kouknu se na to. A malem jsem spadl ze zidle! Na titulni strane se michaji ctyri jazykove mutace, rozpadly layout (nebo je to tak schvalne?), kolonka smluvni podminky ma roztomily obsah "A few lines of introductory text."(opakuje se osmkrat, sirce okna se prizpusobit neumi), kodu nastesti nerozumim, ale doctype by tam asi mel byt...
Tak nevim - patri do kategorie truhlaru, nebo sklenaru? Asi radeji jeste chvilku zustanu u TSGC
Mate pravdu, uz je to OK, asi jsem je vecer chytil ve spodnim pradle. Ale v cachi to nekde bude, muzu Vam ukazat, ze nekecam. Podle me by se to ale providerovi stat nemelo. Stejne to ale podporuje autorovu tezi, ze web je jen tresnicka na dortu u sluzeb jinych nez je samotna tvorba webu.
Konec koncu, pak by po shlednuti PVS mohl nekdo zacit uvazovat o emigraci. I kdyz v tomhle pripade zrovna ... safra ... :-)
Jeste jste mel vykouset jejich zakaznickou podporu, ktera ma prakticky nulovou reakci na e-mail i web. formular. S telefonni hot-line je to o neco lepsi, pokud clovek vola ve spravnou chvili (pracovni den) a trefi spravneho cloveka.
Reaguji velice rychle, do druheho dne po oznameni reklamace mi bud zavolaji nebo poslou informativni email, kde me informuji, ze Eurosport/Galaxie/Spektrum blbne jiz u hlavniho poskytovatele. Ale ze platim pouze UPC sluzbu a Eurosportu/Galaxii/Spektrumu neplatim, to jiz nevi nebo (ne)taktne o tom mlci.