Kde jsou ale výpadky taky a ještě ti o nich neřeknou (AWS Health vše zelené, ale servery nedostupné a na dotaz, to support přizná).
Namátkově:
"I checked with our team and they updated that there were packet loss/network connectivity issues, at around 5:20 AM Pacific time(which is around 01:20 PM UTC) in us-west-2."
Nebo jiný případ:
"I can definitely understand your frustration here and we are working on ways to be more proactive in events like these (including improvements to how we inform customers of these events). I have passed your feedback on directly to the EC2 senior management who are aware of this outage, as well as the product manager for our internal event tracking tool."
já jsem taky jejich klient dlouho, a upřímně, jsem žádný výpadek nikdy nezaznamenal.
Co vím, tak zatím byly největší výpadky v řádech minut, maximálně desítek minut a vždy šlo jen o část sítě.
Samozřejmě pokud máš projekt, kde si toto nemůžeš dovolit, tak stejně musíš mít nějaký záložní server u někoho jiného.
Na záladě čeho tak soudíš? Já jsem jejich klient už mnoho let, ale z takových výpadků vlivem DDoS útoků nejsem vůbec nadšený a popravdě uvažuju, zda není čas přesunout se jinam. A to mám WEDOS rád. Ale současně mám rád i své projekty, pro které bych chtěl to nejlepší. Myslím, že se WEDOS příliš vytahoval, že má DDoS ochranu za milion a že mu někdo musel přistřihnout hřebínek. Jako zákazník jsem rád, že se kluci snaží (menší DDoS útoky asi ani nezaznamenám právě díky jejich předchozí snaze), ale evidentně ta ochrana není příliš účinná na DDoS útok takové síly, jako byl teď... Z mého pohledu se mučedníky nestanou jen proto, že si nějaký trouba objedná DDoS, který je pěkně potrápí. Trápí i mne jako zákazníka, kterému něběží projekt... :)