FINANCE.czFINANCE.cz

Vlákno názorů k článku Windows 10 mají první problém: kvůli tzv. rezervaci si lidé stěžují na adware od Martin P. - -tak phishing na falešný WindowsUpdate tu je již...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2015 15:48

    Martin P.

    -tak phishing na falešný WindowsUpdate tu je již dávno.
    -adware má krapet jinou definici byť blýzkou definici

  • 11. 6. 2015 16:21

    (w) (neregistrovaný)

    Můžete mi říci, jakou definici teda má adware?

    Abych předešel zbytečným zmínkám o Google, napsal jsem do Google definice adware. Vypadlo mi tohle:
    Adware je označení pro produkty znepříjemňující práci nějakou reklamní aplikací. Ty mohou mít různou úroveň agresivity - od běžných bannerů až po neustále vyskakující pop-up okna nebo ikony v oznamovací oblasti. Další nepříjemnou věcí je např. ...

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Adware

    Ta aktualizace, o které je řeč, znepříjemňuje práci nějakou reklamní aplikací (to, že vám MS nabízí upgrade na Windows 10, prostě reklama je, to nejde okecat). Ergo je to adware. Nemá asi smysl uvažovat nad tím, zda ta aplikace reklamou práci znepříjemňuje, nebo zpříjemňuje, podle mě to nehraje roli.

    Anebo - jak říkám - uveďte jinou definici.

  • 10. 6. 2015 15:43

    (w) (neregistrovaný)

    Já si taky myslím, že se dělá z komára velbloud. Software prezentovaný jako aktualizace fakticky žádnou aktualizací není. Je to informace o možnosti přejít na novou verzi OS, což je de facto reklama (prvky reklamy to zcela jistě naplňuje). Jinými slovy anketa je zbytečná, protože první možnost je jediná pravdivá. Je to adware (tak se definuje software, co vám zobrazuje reklamu, bez ohledu na to, zda je ta reklama příjemná nebo protivná).

    Mně třeba ta ikonka nevadí a tuto formu reklamy vítám, přesto jsem hlasoval pro první možnost, neb je jediná správná. Je to adware, ať si říká kdo chce, co chce. Jak s tím uživatel naloží, je to, o čem se asi chtělo debatovat.

    Já bych si ovšem osobně tipnul, že se co nevidět objeví phishingová varianta této reklamy. A teprve tehdy to bude prča :).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).