"Firma" ktera neni schopna si jedny Windows Vista poridit a uci se u zakazniku neni profesionalni. Ale vzdyt zakaznik je blbec a on nam to rad zaplati, ze? ;-)
K čemu jsou vlastně takové články? Připadá mi, že autor to napsal jen proto, aby byla " pořádná diskuze" pod článkem. I ten styl článku ("špička vlastního čenichu, plivance") mi přijde poněkud (zbytečně) přehnaný. Nehledě na to, že ve výsledku je to stejný výkřik, jen z opačné strany.
No nic, já za svou "pidifirmu" s pár počítači Vistu vůbec neřeším (nevadí mi, je mi jen jaksi úplně fuk), XP jsou ozkoušený a funční a investovat do něčeho, co mi nic nepřinese, se zatím prostě nevyplatí (všechny grafické a jiné "vychytávky" mám vypnuté i v XP a ve Vistách by to dopadlo stejně).
Jediné problémy jsou, když volá zákazník telefonem a chce cokoliv na dálku vyřešit ve Vistách - tam se přiznám, že je to potíž (tedy pro mě; pro hlavního propagátora a nositele světla p. Hulána to je jistě brnkačka). Takového zakazníka, bohužel, musím často řešit osobní návštěvou na místě (a klopotně hledat, kdepak v tom novém a krásně naleštěném systému zase co Microsoft schoval jinam :-).