Premiéra filmu na Jedničce s podílem 15,28 %
Pěvecká show X Factor si na Primě oproti minulému týdnu polepšila, stále se ale potýká s nezájmem publika. K půlmilionovému publiku ji včera chybělo téměř 50 tisíc diváků a její podíl byl necelých 11 %. O něco větší zájem o ni byl mezi mladšími diváky, kde dosáhla share 14,32 %. Prima skončila s celodenním podílem 13,26 %, podobné hodnoty dosáhla i v prime time, a to jak u staršího, tak i mladšího publika. Premiéra filmu Poslední cyklista oslovila na Jedničce 642 tisíc diváků (share 15,28 %). Stanice byla druhou nejsledovanější televizí po Nově s podílem 16,76 %, v prime time oslovila 16,66 % publika.
SOBOTNÍ DATA: Nejchytřejší Čech se zvedl, porazil Román pro ženy na Nově. Ale jen díky seniorům
Nejúspěšnějším pořadem dne byly Televizní noviny s 1,730 miliony diváků (share 43,4 %; 40,78 % v 15–54), následované Sportovními novinami a seriálem Doktoři z Počátků. Celodenní podíl Novy u staršího publika překročil 20 %, v hlavním vysílacím čase se přehoupl přes 30 %. Nadprůměrného celodenního podílu ve výši 6,55 % dosáhla televize Barrandov. Nejvyššího share i počtu diváků dosáhl seriál Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti. Oslovil 251 tisíc diváků (podíl 9,03 %). Šestiprocentního share pak dosáhl v prime time film Únos za bílého dne, který vidělo 250 tisíc lidí.
Simpsonovi sledovanější než premiéra hororového seriálu
Další seriálovou novinku, konkrétně premiérovou třetí řadu seriálu American Horror Story, s podtitulem Coven, do svého vysílání nasadila Prima Cool. Ta přilákala především mladší publikum, kde měla share 6,74 %. Celkově se na ni podívalo 113 tisíc diváků (share 4,52 %). Nejúspěšnějším pořadem byli Simpsonovi vysílaní po 19. Hodině – 204 tisíc diváků (share 5,7 %; 11,22 % v 15–54). Stotisícovou hranici na Primě love překročila tradičně Chůva k pohledání, která oslovila 2,91 % publika. Prima Zoom, stejně jako ČT art, Smíchov a Telka, skončila pod stotisícovou hranicí.
MINULÝ TÝDEN: X Factor hluboko pod půl milionem diváků, Rodina je základ státu s podílem 15,83 %
Tahákem stanice ČT Sport byl hokejový duel mezi týmy Finska a České republiky. Nenechalo si ho ujít 262 tisíc diváků (share 12,59 %; 15,17 % v 15–54). Stanici se dařilo především u mladšího publika, kde dosáhla celodenního share 4,47 %. Na Dvojce nejvíce diváků oslovil film Pozor, vizita!. K obrazovce jich usedlo 183 tisíc (share 6,79 %). Na ČT 24 dalo publikum přednost druhé části Otázek Václava Moravce – 196 tisíc diváků (share 9,23 %). Nad sto tisíc diváků se dostaly na Déčku Kačeří příběhy s podílem 3,06 % a share rovných 6 % u mladšího publika.
Spravedlivě si mezi sebe rozdělila diváky televize Barrandov a Nova Cinema. První stanice zvítězila nad druhou u staršího a druhá naopak u mladšího publika. Nova Cinema se pohybovala u diváků ve věku od 15 do 54 let po celý den nad 6 %. Nejúspěšnějším pořadem zde byl snímek Švindlíři se 181 tisíci diváky (share 4,48 %; 7,14 % v 15–54). 117 tisíc diváků (share 2,98 %; 3,42 % v 15–54) získala Gambrinus liga na Fandovi.