Názory k článku Yahoo dostalo od Microsoftu třítýdenní ultimátum

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2008 6:29

    Libor Nováček
    Dnes (10.4.), tedy až po napsání článku, se objevila zajímavá zpráva na on-line webu Wall Street Journal. http://online.wsj.com/article/SB120776803032602423.html

    Článek hovoří o společných krocích Microsoftu a Murdochovy News Corp. v nabídce Yahoo!. (News Corp. vydává též noviny, kde byla zveřejněna tato zpráva - tedy WSJ).

    Zpráva se též zmiňuje o probíhajících testech s umisťováním reklamy Google při vyhledávání na portále Yahoo!, které mají postihnout maximálně 3 % vyhledávání v následujících zhruba dvou týdnech. Pro Yahoo! může být jedním z důvodů k takovému kroku snahat poměřit se s Googlem, který podle některých názorů umí tuto činnost provádět efektivněji a ve výsledku by tak mohlo vydělat zobrazováním reklam samo Yahoo! i Google, kterému by se rozšířil počet reklamích míst. Yahoo! by získalo outsourcingem vyšší reklamními výnosy, než jakých umí samo na reklamě dosáhnout.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).