Názory k článku Yahoo dostalo od Microsoftu třítýdenní ultimátum

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 4. 2008 6:29

    Libor Nováček
    Dnes (10.4.), tedy až po napsání článku, se objevila zajímavá zpráva na on-line webu Wall Street Journal. http://online.wsj.com/article/SB120776803032602423.html

    Článek hovoří o společných krocích Microsoftu a Murdochovy News Corp. v nabídce Yahoo!. (News Corp. vydává též noviny, kde byla zveřejněna tato zpráva - tedy WSJ).

    Zpráva se též zmiňuje o probíhajících testech s umisťováním reklamy Google při vyhledávání na portále Yahoo!, které mají postihnout maximálně 3 % vyhledávání v následujících zhruba dvou týdnech. Pro Yahoo! může být jedním z důvodů k takovému kroku snahat poměřit se s Googlem, který podle některých názorů umí tuto činnost provádět efektivněji a ve výsledku by tak mohlo vydělat zobrazováním reklam samo Yahoo! i Google, kterému by se rozšířil počet reklamích míst. Yahoo! by získalo outsourcingem vyšší reklamními výnosy, než jakých umí samo na reklamě dosáhnout.