Ono to totiž ani nie je tá istá reklama, hoci obraz aj zvuk je totožný. Vždy (alebo skoro vždy) to vedie na inú stránku, a "inzerent" je iná falošná zahraničná firma, takže jeden človek prakticky nedokáže nahlásiť jednu (podvodnú) reklamu dvkarát. To nie je ako ten vianočný sob v aréne, či čo to je za otravu, čo sa stále ukazuje.
Naopak, přesně o tom píšu, cituji: "Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít."
Opětovně nahlašování reklamy je k ničemu, nepomáhá a ty "další podmínky podání námitky" vás nikam nedovedou, jen to, zkuste, já jsem na žádný způsob nepřišel.
Nepište úplně o pravdu
V mailu od Google Trust & Safety Team <ads-support-noreply@google.com> je:.....
(Pokud máte další informace, které by nám pomohly toto rozhodnutí zvrátit, můžete nám dát vědět opětovným nahlášením této reklamy, případně si můžete přečíst o dalších možnostech podání námitky proti tomuto rozhodnutí.)
Tedy v některých případech jde požádat o přezkum....
Tuto "ČEZ" reklamu jsem za poslední týdny také hlásil mnohokrát, reakce byly vždy jen dvě, buď tu reklamu už nenašli nebo prý nic neporušuje. Samozřejmě nepomohl jakkoliv podrobný popis v angličtině, včetně linků na ČEZ, kde o tom podvodu píšou.
Až v posledních dnech, zřejmě jako rekce na dotaz pana Slížka, zablokovali tři ze čtyř mých hlášení.
Nejhloupější je, že nemáte možnost, jak požádat o přezkum, kde by se tím zabýval někdo jiný, než tupý automat, i když v tom zamitavém emailu píšou, že by to mělo jít.
Každopádně Google se hlavně jen vymlouvá a pro zlepšení nedělají vůbec nic.