Ano, proto youtuber bude vysílat pocity z toho jak skládá nějakou zkoušku, upozorní na nějaké vědecké pojednání, které ho právě zaujalo, pochválí se novým počítačem, a podobně :-) Áááá, reklama, reklama, reklama, jak říká ten Japonec v reklamě s Gottem :-) Z facebooku lidé taky nevyrostli. Jen si to vezměnte, staří rockeři stále nosí dlouhé vlasy i když jsou téměř plešatí. Kdo by si kdy pomyslel, že rock budou hrát do 70. Je to prostě generační věc. Stejně jako za 30 let budou po světě běhat potetované babičky.
Proto taky tihle lidi obvykle nejsou jen na YouTube, ale i na FB, G+, Instagramu, Twitteru, Snapchatu a čemkoliv dalším, přes co můžou šířit svůj obsah. Třeba jednoho dne zmizí YouTube, v tom případě se ale objeví jiné platformy, na kterých budou moct vydělávat... Tihle lidi prostě umí chodit v současném digitálním marketingu, najdou si cestu.