Vlákno názorů k článku Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé od Honza - Podle mě se poskytovatelé www obsahu moc spoléhají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2015 11:55

    Honza (neregistrovaný)

    Podle mě se poskytovatelé www obsahu moc spoléhají na automatické reklamní systémy, co generují cookies/javas­tcript/flash/vě­trák roztáčející připojení vytěžující a čtení znemožňující hnusy. Ono je to pohodlné, (ne)funguje to tak nějak automaticky a ve finále to samozřejmě končí addblockem na straně konzumenta.

    A co třeba se na to vybodnout a (třeba) pod článek o výstupu na Grossglockner nastandardní cestou přidat <H3>Reklama</H3> Máte fyzičku, ale sami si na to netroufnete? Zkuste to s CK XXX a přidat druhou půlku článku - rozhovor s průvodcem o tom, jak tam standardní cestou CK XXX vytáhne klienty na laně atd.. klindě i s odkazy na zájezdy ke koupi. Samozřejmě prokliky a nákupy CK XXX naúčtovat.

    To samé v bledě modrém na lupě, rootovi atd., jen se holt budou nabízet školení, zaměstnání, hostingy, ...

    Takovou reklamu dnešní addblock nezablokuje a podle mě bude i mnohem (řádově) účinnější. Ano napsat dobrou reklamu může dát víc práce než samotný článek.

  • 15. 9. 2015 12:56

    Honza (neregistrovaný)

    Tak Vy jste možná extrém, z Vaší návštěvy si ten server tak jako tak nic nevezme a chybět mu nebudete. Ale mně by to třeba nevadilo a addblock bych si na to nekonfiguroval. A ano, na správně kontextovou reklamu správného formátu bych se občas i chytil. (Kdyby třeba na konci článku o programování pro Android nabízeli práci programátora pro Android nebo na konci článku o nějaké WW4 Alpské řece nabízeli zájezd na tu řeku - ne formou banneru.) I když mám jinak taky addblock a navíc i solidní bannerovou slepotu.

  • 15. 9. 2015 12:16

    krakonoš (neregistrovaný)

    A jak dlouho, myslíš, že bude trvat, než se to ,,naučí"? Dnešní adblock je mnohem chytřejší, než jeho prapředek; kromě reklam, (na vyžádání úplně všech), umí blokovat i malware, tlačítka sociálních sítí, či pokusy o sledování. Takže jakmile vznikne poptávka, bude i nabídka, prostě se jen přidá nějaké to rozšíření. A pokud mne ta ,,řádově účinnější" reklama naštve a nepůjde odstřelit, udělám dvě věci: 1/ produkty v reklamě inzerované si nikdy nekoupím, už z principu a 2/ zablokuji si celou webovou stránku, když ne bez reklam, tak raději vůbec!

  • 15. 9. 2015 16:43

    krakonoš (neregistrovaný)

    Asi ti ještě nedošlo, že těch, co reklamy vytáčejí natolik, že jsou ochotni udělat cokoli, aby se jich zbavili, stále přibývá. Zkus si článek i diskusi přečíst ještě jednou, pořádně, pomalu a od začátku a nad tím, co se dočteš se trochu zamyslet. A pak si uvědom, že internet byl dost dlouho reklamy prost. Takže: Byl tu před reklamou, bude i po ní, i když bude vypadat jinak, ale rozhodně mu oproštění od reklamy neublíží.

  • 15. 9. 2015 17:50

    Rob (neregistrovaný)

    Aha, to bylo tady (nebo nejspis "i tady"). No, ja o tom ted uz nevim, udelal jsem opatreni a od te doby jsem ten otravny hnus uz nevidel.
    Trvalo to snad tri dny, nez ta otravnost prekonala muj prah lenosti pro vytvareni protiopatreni.

  • 15. 9. 2015 15:44

    Rob (neregistrovaný)

    Aha, tlacitka sociálních sítí - ty mi take piji krev, ty blokuji na vsech serverech, ktere casteji navstevuji.
    Nevim, proc by mela hromada dalsich otravnych webu mit prehled o tom, jake stranky jsem navstivil... Nejotravnejsi byly ty weby, na kterych jakmile jsem oznacil text (to delam docela casto, abych si pred rolovanim oznacil, kde jsem v textu skoncil se ctenim), tak se javascriptem objevilo jakesi sdileci okno...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).