Vlákno názorů k článku Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé od Honza - Podle mě se poskytovatelé www obsahu moc spoléhají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2015 11:55

    Honza (neregistrovaný)

    Podle mě se poskytovatelé www obsahu moc spoléhají na automatické reklamní systémy, co generují cookies/javas­tcript/flash/vě­trák roztáčející připojení vytěžující a čtení znemožňující hnusy. Ono je to pohodlné, (ne)funguje to tak nějak automaticky a ve finále to samozřejmě končí addblockem na straně konzumenta.

    A co třeba se na to vybodnout a (třeba) pod článek o výstupu na Grossglockner nastandardní cestou přidat <H3>Reklama</H3> Máte fyzičku, ale sami si na to netroufnete? Zkuste to s CK XXX a přidat druhou půlku článku - rozhovor s průvodcem o tom, jak tam standardní cestou CK XXX vytáhne klienty na laně atd.. klindě i s odkazy na zájezdy ke koupi. Samozřejmě prokliky a nákupy CK XXX naúčtovat.

    To samé v bledě modrém na lupě, rootovi atd., jen se holt budou nabízet školení, zaměstnání, hostingy, ...

    Takovou reklamu dnešní addblock nezablokuje a podle mě bude i mnohem (řádově) účinnější. Ano napsat dobrou reklamu může dát víc práce než samotný článek.

  • 15. 9. 2015 12:16

    krakonoš (neregistrovaný)

    A jak dlouho, myslíš, že bude trvat, než se to ,,naučí"? Dnešní adblock je mnohem chytřejší, než jeho prapředek; kromě reklam, (na vyžádání úplně všech), umí blokovat i malware, tlačítka sociálních sítí, či pokusy o sledování. Takže jakmile vznikne poptávka, bude i nabídka, prostě se jen přidá nějaké to rozšíření. A pokud mne ta ,,řádově účinnější" reklama naštve a nepůjde odstřelit, udělám dvě věci: 1/ produkty v reklamě inzerované si nikdy nekoupím, už z principu a 2/ zablokuji si celou webovou stránku, když ne bez reklam, tak raději vůbec!

  • 15. 9. 2015 12:56

    Honza (neregistrovaný)

    Tak Vy jste možná extrém, z Vaší návštěvy si ten server tak jako tak nic nevezme a chybět mu nebudete. Ale mně by to třeba nevadilo a addblock bych si na to nekonfiguroval. A ano, na správně kontextovou reklamu správného formátu bych se občas i chytil. (Kdyby třeba na konci článku o programování pro Android nabízeli práci programátora pro Android nebo na konci článku o nějaké WW4 Alpské řece nabízeli zájezd na tu řeku - ne formou banneru.) I když mám jinak taky addblock a navíc i solidní bannerovou slepotu.

  • 15. 9. 2015 16:43

    krakonoš (neregistrovaný)

    Asi ti ještě nedošlo, že těch, co reklamy vytáčejí natolik, že jsou ochotni udělat cokoli, aby se jich zbavili, stále přibývá. Zkus si článek i diskusi přečíst ještě jednou, pořádně, pomalu a od začátku a nad tím, co se dočteš se trochu zamyslet. A pak si uvědom, že internet byl dost dlouho reklamy prost. Takže: Byl tu před reklamou, bude i po ní, i když bude vypadat jinak, ale rozhodně mu oproštění od reklamy neublíží.

  • 15. 9. 2015 15:44

    Rob (neregistrovaný)

    Aha, tlacitka sociálních sítí - ty mi take piji krev, ty blokuji na vsech serverech, ktere casteji navstevuji.
    Nevim, proc by mela hromada dalsich otravnych webu mit prehled o tom, jake stranky jsem navstivil... Nejotravnejsi byly ty weby, na kterych jakmile jsem oznacil text (to delam docela casto, abych si pred rolovanim oznacil, kde jsem v textu skoncil se ctenim), tak se javascriptem objevilo jakesi sdileci okno...

  • 15. 9. 2015 17:50

    Rob (neregistrovaný)

    Aha, to bylo tady (nebo nejspis "i tady"). No, ja o tom ted uz nevim, udelal jsem opatreni a od te doby jsem ten otravny hnus uz nevidel.
    Trvalo to snad tri dny, nez ta otravnost prekonala muj prah lenosti pro vytvareni protiopatreni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).