Vlákno názorů k článku Z blokování reklam je masový sport. Sestimsmiřte, vydavatelé od jxjl - No vidíte a já v takovém případě se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2015 20:30

    jxjl (neregistrovaný)

    No vidíte a já v takovém případě se většinou na daném webu zastavím a začnu si hrát v Greasemonkey jenom pro ten pocit, že se mi podařilo daný detekční systém obelhat. Je to sice úchylnost, ale člověk se při tom docela pobaví, když vidí, jaké triky na něho vydavatelé zkoušejí.

  • 16. 9. 2015 21:39

    krakonoš (neregistrovaný)

    Horší, než dnes, už to snad být ani nemůže, i když zvrhlost tvůrců reklam snad přesahuje hranice vesmíru! A pokud mi nějaký web nezobrazí se zapnutým blokovačem to, proč jsem na něj šel, je mi naprosto jasné, že po vypnutí blokování bych se k žádoucímu obsahu stejně v rozumné době neprokousal a tudíž pá pá a jdu jinam. Vždy je minimálně jedna další alternativa. Takže pro mne není co řešit. Adblock, flashblock, better privacy, nosriptt, ghostery, všude nastavena maximální míra ochrany a v prohlížeči defaultně vypnuté cookies, (povoluji zcela vyjímečně jen tam, kde je to nutné) a po ukončení běhu prohlížeče mažu cookies i historii. A, samozřejmě anonymní běh prohlížeče. A komu se to nelíbí, ať mi p...l políbí. (hihihi, trhněte si přátelé reklamáři!)

  • 16. 9. 2015 13:02

    Jarda (neregistrovaný)

    Myslím si, že používání adblocku je zcela v pořádku. Pokud se ale provozovatel nějakého webu rozhodne, že cenou za shlédnutí jeho obsahu je shlédnutí reklam, tak je taky zcela v pořádku, že blokovačům reklam žádný obsah nezobrazí. Můžou se rozčilovat a jít jinam, pro poskytovatele to není žádná škoda, z blokovačů stejně žádný užitek nemá. Pokud to provozovatel s reklamou přežene, tak je to pouze jeho problém, odejde mu významnější počet čtenářů a měl by se nad tím zamyslet. Já osobně tomu nezobrazování obsahu blokovačům celkem fandím. Není mi moc sympatické jak se někteří neustále chlubí tím, že čtou bez reklam weby, které z reklamy žijí. Mimochodem tím jak roste počet blokovačů hrozí, že se budou hledat nové, ještě agresivnější způsoby reklamy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).