Vážený P2010
tato věta je absolutně vytržena z kontextu celé přednášky. Vůbec to nebylo myšleno nijak zábavně. Bylo tím řečeno, že náklady na sociální sítě jsou v ČT skutečně minimální. A přínos pro veřejnou službu jako takovou obrovský, protože díky této velmi intenzivní komunikaci dostáváme do vysílání názory lidí, témata, která je zajímají, co prožívají. A také okamžitý feedback. Tedy pohled koncesionářů. Benefity pro diváky by byly na dlouhý popis. Od roku 2009 doposud se o komunikaci ČT24, později celé ČT na sociálních sítích starám já (k tomu jsem dělala ovšem celou řadu jiných aktivit), máme jednoho specialistu a pak kolegu, který byl asistentem Václava Moravce a mým a staral se také částečně o stránku ČT24. Vše ostatní řešíme tak, že komunikují samotné týmy, autoři, editoři, moderátoři. Až od jara příštího roku hodláme postavit malý tým na sociální média, který se bude věnovat jen jim - půjde o cca 5 lidí, protože při tomto objemu už to při všech dalších povinnostech v dosavadním složení nemůžeme zvládat. Tato péče musí být profesionální, to je zřejmé. Náklady jsou jak jsem řekla minimální ve srovnání k přínosem, který to má, vše děláme velmi ekonomickou cestou. Myslím, že týmy v řadě firem by se divily, hlavním tahounem byl totiž doposud entusiasmus všech zúčastněných a ochota to dělat navíc ke své práci. Efekt na sociálních sítích není o penězích, je právě o vložené péči a nadšení. Hezký den, Pavlína Kvapilová
5 lidi @ 30k/mesic (tedy cca 40k naklady zamestnavatele) = 2,4MKc rocne = 18 tisic koncesionarskych poplatku neboli rocni prijmy od 1481 "klientu" vyhodite do kanalu. Kdo se vas o to prosi? "Sluzbu verejnosti" si prosim strcte za klobouk, ja o ni napriklad nestojim (urcite ne v soucasne podobe a forme financovani).