Ať se to zdá jakkoliv podivné, že Impus je první, jen to svědčí o vkusu, kvalitě a inteligenci tohoto národa. Stačí se podívat kolem sebe a je to jasné, že průzkumy bohužel nelžou. Žijeme v tupém, hloupém nemyslícím stádu, kde proto mají úspěch individua typu Zeman, Babiš, Sobotka a vůbec celá ta squadra politických gaunerů zleva doprava, kteří mají občany jen za obtížný hmyz.
Já se například dobrovolně přiznávám ke svému historickému pozitivnímu vztahu k TV Nova, který měl ovšem velmi krátké trvání. Přesněji do doby, než přišel onen peoplemetr a hlas lidu. Potom už to šlo rychle od devíti k pěti, poněvadž jsem se k tomu přidal doktor IronMan a jeho proslovy podobné teleshoppingovým sloganům, což ve mne ihned probudilo tehdy čerstvou účast v show s názvem HerbaLife, kdy jsem asi po dvaceti minutách opustil sál. Od těch dob (tehdy s krátkým časovým sledem) se můj vztah k Nově obrátil vzhůru nohama. Na druhou stranu, musím přiznat, že třeba Šlágr TV jsem si nejednou cíleně pustil a tajně doufal, že narazím na Káju Peterku. Ty jeho slova jsou pro mne jako afrodiziakum - Děláme to pro vás, jsme jedna rodina, a o tom to všechno je. To je prostě takový lidový táta všech. Kdybych byl panna, chtěl bych mu svěřit své odpanění.
Impuls nepřišel první, ani nic nesebral, v roce 1993 byly přiděleny dvě celoplošné licence v pásmu VKV, které získalo Rádio Alfa a Frekvence 1. V roce 1999 byla Rádiu Alfa odňata licence z důvodu nedodrženého vysílacího schématu, licenci získalo Rádio Impuls, které na přidělených kmitočtech vztahujících se k licenci vysílá dodnes.
Jde hlavně o pokrytí mimo velká města, například u nas ladí contact protože to ma signal i v podzemí, nebo ipuls kterej tady je snad 8x, kdyby radia typu impuls, f1 a e2 nebyli pomalu 8x v tom pasmu kdekoliv v republice, situace by byla jiná, hold kdo dřiv přišel a sebral nejlepši a nejsilnější kmitočty tak prostě nemají na vyběr, ješte sem třeba nezažil autobusáka kterej by tam měl něco jinyho. Pak následují napříklat hitradia taky hafo kmitočtů....
Ono je to podobné jako s nejsledovanějšími TV. Ano, i tomu většinovému posluchači stačí hrozně málo ke spokojenosti. Třeba taková E2 - Playlist se 40 songy, o které momentálně zavadíte úplně všude, ale proč si je každé dvě hodiny nezopakovat - U reklamy si během hodiny budete chrochtat dobrých 12 minut, takže i nákup bude následně jistě jednodušší -
Moderátor, který svým hlasitým projevem dává zřetelně najevo, jak je velmi in a dnešní, vás několikrát do hodiny neopomene informovat o kolik minut jste starší, poněvadž kdo by se spokojil pouze se svými hodinkami, mobilním telefonem, hodiny v autě atd., a pochopitelně nezapomene připomenout, že za okamžik vás čeká skladba, kterou poslední dva měsíce slýcháte několikrát denně a kupodivu i váš sen doprovází stejná melodie. Je mi to pochopitelně úplně jedno, pokud se všemu podobnému můžu v pohodě vyhnout, jen nechápu, jak podobná "zábavná" média můžou někomu zpříjemňovat chvíle.