Já jsem kvůli blokování reklamy dokonce oželel i vzkazy od operátora.
Přišla mi jednou jedna vlezlá reklama, asi druhá během roku. Zčerstva (ještě naštvaný) jsem zavolal operátorovi a sprdl ho jaktože mi posílá nevyžádanou reklamu (Reklama přišla ze systému operátora. Tentokrát mne nikomu neprodali, v minulosti bych tipoval, že mne jednou prodali.) a řešením (Telefonica O2) bylo zrušení reklam ale i zpráv od operátora, které údajně spadají do stejné škatulky.
Původně se jen dušoval, že žádnou reklamu neposlaly a chtěl to tím ukončit. Trval jsem však na blokování reklamy. Teď mám již několik let klid, definitivní. Žádné vyhodné nabídky operátor stejně nezasílal.
Chtěl jsem říci, že i když se operátoři nechovají často korektně, lze sjednat nápravu.
Ono totiž nejde vždy jen o "málo otravné SMS". Klidně vám budou neznámé firmy volat aby vám nabídly nová okna, nábytek. Nabídek na poskytnutí úvěru a vydání kreditní karty budete mít do roka hned několik.
Také se začínají znovu ozývat firmy, které vás upozorňují že rozhovor nahrávají a pak vám nabízí pochybné služby... evidentní podvod, pokud neřeknete jasné ne a nevyjádříte nesouhlas (pokud možno ihned pokud firmu neznáte a sdělí vám že rozhovor nahrávají) tak vám příjde zálohová faktura, nebo zboží dobírkou.
Občas jsou na takováto zvěrstva použita náhodně generovaná čísla, ale nejčastěji vás prodá právě operátor. Ať již ten váš, nebo jiné sítě do které jste někdy volal, nebo jejich klient volal vám.
Přinejmenším mladiství a děti by měli zůstat do určité doby uchráněni. Právě lidi s příliš benevolentním přístupem mi vadí.
Ako vzdy, ked sa verejnym prieskumom potvrdi daky nezmysel a kazdy, koho sa na to osobne spytam, je samozrejme proti. To sa chodia pytat na Mars? Alebo bola otazka typu: vadilo by vam, ak by vas operator raz za rok-dva informoval o akcii, ktora je pre prave pre vas velmi vyhodna?
Veřejné průzkumy se dlají tak, že se poptá X respondentů, z Y ,,nevhodných" odpovědí se patřičná část vyřadí a hle: Průzkum dopadl tak, jak zákazník očekával, čili z patnácti tisíc odpovědí se pět tisíc vyřadí a do výsledku se napíše: Z deseti tisíc respondentů bylo šest tisíc pro! Věřím jen té statistice, kterou si zfalšuji sám!
Ukažte mi opa, který vymyslí a následně zveřejní nějakou akci, která je pro zákazníky opravdu výhodná! Většinou je to o tom, že se akce jako výhodná pouze tváří a když si po jejím skončení uděláte finanční bilanci, zjistíte, že operátor se na váš účet opět nakapsoval.
copak je někdo ze čtenářů tak naivní, aby čekal, že agentura s příznačným jménem Mediaresearch by mohla přijít se zprávou, že zasílání reklamy na mobil většině uživatelů vadí? přeci nebudou řezat větev, na které sedí...
a typicky čecháčkovská reakce na to je: proč by to mělo někomu vadit? prostě to smažu... a tak vyj**váme se sebou navzájem: zákazník s inzerentem (nainstaluje si aplikaci, která sms z určitého čísla rovnou smaže), inzerent se zákazníkem (dodává nekvalitní služby za přemštěnou cenu)... a na tom všem se pohotově přiživí - Mediaresearch...
btw. paráda je už jen to, že autor příspěvku předpokládá, že my všichni víme, co je to MIF2010. dejte si to do googlu a uvidíte sami...