Vlákno názorů k článku Z MIF2010: Většině uživatelů nevadí zasílání reklamy na mobilní telefon od a8n - ad paráda: Autorovi tam vypadlo L. ;)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2010 21:19

    Max (neregistrovaný)
    copak je někdo ze čtenářů tak naivní, aby čekal, že agentura s příznačným jménem Mediaresearch by mohla přijít se zprávou, že zasílání reklamy na mobil většině uživatelů vadí? přeci nebudou řezat větev, na které sedí...

    a typicky čecháčkovská reakce na to je: proč by to mělo někomu vadit? prostě to smažu... a tak vyj**váme se sebou navzájem: zákazník s inzerentem (nainstaluje si aplikaci, která sms z určitého čísla rovnou smaže), inzerent se zákazníkem (dodává nekvalitní služby za přemštěnou cenu)... a na tom všem se pohotově přiživí - Mediaresearch...

    btw. paráda je už jen to, že autor příspěvku předpokládá, že my všichni víme, co je to MIF2010. dejte si to do googlu a uvidíte sami...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).