Ukažte mi opa, který vymyslí a následně zveřejní nějakou akci, která je pro zákazníky opravdu výhodná! Většinou je to o tom, že se akce jako výhodná pouze tváří a když si po jejím skončení uděláte finanční bilanci, zjistíte, že operátor se na váš účet opět nakapsoval.
Veřejné průzkumy se dlají tak, že se poptá X respondentů, z Y ,,nevhodných" odpovědí se patřičná část vyřadí a hle: Průzkum dopadl tak, jak zákazník očekával, čili z patnácti tisíc odpovědí se pět tisíc vyřadí a do výsledku se napíše: Z deseti tisíc respondentů bylo šest tisíc pro! Věřím jen té statistice, kterou si zfalšuji sám!
Ako vzdy, ked sa verejnym prieskumom potvrdi daky nezmysel a kazdy, koho sa na to osobne spytam, je samozrejme proti. To sa chodia pytat na Mars? Alebo bola otazka typu: vadilo by vam, ak by vas operator raz za rok-dva informoval o akcii, ktora je pre prave pre vas velmi vyhodna?