Vlákno názorů k článku Za hranicí kontextové reklamy od karel - Větší cipovinu jsem neviděl. Vždy když mě takto...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 1. 2007 5:47

    karel (neregistrovaný)
    Větší cipovinu jsem neviděl. Vždy když mě takto uvedou v omyl, okamžitě nas...ný z těchto stránek odcházím. U odkazu přímo ve větě nebo článku očekávám, podobně jako v tomto článku na Lupě, odkaz k věci. Ne reklamu na nějakou debilní stránku s úplně jiným obsahem.
  • 10. 1. 2007 17:26

    NEMO (neregistrovaný)
    Přesně tak... :(

    Celý tenhle nesmysl krásně blokuje AdBlock Plus! a bez ladění a obtěžování uživatele.
    Reklama musí být věcná a jasná bez infarktových efektů a podrazů. Do té doby budu klidně "krást". ;)
    Stránky, zboží a informace hledám přes vyhledávače a ne přes "podvodné" odkazy v textech článků. :(