Ještě jednou jsem to prošel a NIKDE v ŽÁDNÉM emailu odeslaném ze sítě O2 přes SMTP servery uvnitř i mimo síť O2 jsem nenašel ŽÁDNOU hlavičku nějakého proxy serveru (jednalo se o provoz z počátku týdne).
Vyzývám tímto autora, aby se přiznal odkud opsal ten nesmysl, nebo aby uvedl nějaký důkaz.
Děkuji.
Asi takto, volali mi tři nezávislí klienti - pravda, že všichni byli asi v okolí Prahy. Kontroloval jsem s nimi nastavení OT. Správně měli náš smtp server. Také jsem ověřoval jejich IP na ip.iol.cz, vzdy měli jinou IP adresu. Stav byl ale takový, že se jim vracelo said: 554 5.7.1
Service unavailable; Client host [194.228.2.91] blocked using
Já to ověřoval na lince TP o2 a tam mi to potvrdili, že poštu takto filtrují a je to dlouhodobý stav, nic nového... Těžko říct, kde je pravda. Ale pokud to říká o2... a pán řekl, že nastavení cizího (našeho) SMTP to nevyřeší pokud servery použivají tento BL, tak asi k tomu měl důvod... Pochopil, bych kdyby tam byla blokace na IP klienta, ale ta byla jiná.
Tak to asi nemeli nastaveny vas smtp server. Tohle je jedna z adres serveru, pres ktere posta standardne odchazi, pokud jde pres smtp.iol.cz. Posta se samozrejme filtruje, ale pouze ta, ktera chodi pres smtp servery Telefoniky; rozhodne ne veskery provoz, ktery jde po jejich siti a miri zrovna na port 25. Nemaji ti klienti cirou nahodou nejakou transparentni proxy u sebe? I kdyby to bylo treba v podobe nejakeho uzasneho 'osobniho firewallu', co pokrade veskerou odchozi postu a pak ji teprve posle na server, ktery ma ve sve konfiguraci?