reklamy odvysílaly jednotlivé stanice. Některé jsou už prakticky nesledovatelné. Jako příklad uvádím celovečerní film, což představuje standardně 90 minut, který je v EPG ohraničen stopáží cca 5 hodin. Některé reklamní vložky převyšují i 60 minut. Hezké je i když je uveden začátek programu, uplyne 8 minut a na úvodní titulky ještě stále nedošlo. Televizi už pouštíme jen při jídle, nebo u počítače, alternativně s rozhlasem. Večery trávíme v poslední době s knihou. A zboží, jehož reklama nás v TV otravuje, se mimo nejnutnějších případů, kdy se mu nemůžeme vyhnout, zásadně ignorujeme. Naprosto šílené jsou pak ty reklamy, které jdou všude pořád stejně a dokola, bez nejmenší změny měsíc za měsícem. Už když slyším úvodní text, tak větu za ně dořeknu, a vrhám se po dálce - ztlumit, nebo přepnout.