Vasi vytku beru. Puvodne jsem ten pruzkum pojal mnohem grandiozneji. Nakonec jsem obtelefonoval jen deset subjektu (i kdyz na banky jsem zapomnel, priznavam), z nich mi ale v terminu (ktery byl pravda dost sibenicni) odeslali odpovedi jenom cast.
Clanek tedy rozhodne nema ambici byt "pruzkum", ale myslim, ze svou informacni roli v podstate plni.
Informacemi z banky slouzit nemohu, ale nejvetsi dosud funkcni Druzstevni zalozna to ma tak, ze zamestnanci kazdy mesic podepisuji seznam svych hovoru, kde vyznacuji "soukrome", ktere si pri prekroceni stanovene hranice plati. Duvod "podepisovani" je ale i jiny - kdo jiny, nez zamestnanec, ktery linku pouziva by odhalil, ze vyuctovani je zcela nesmyslne a obsahuje podivne polozky ? Obecne se hovory nenahravaji (vyjma cisel, na ktere klienti volaji zavazne pokyny) a kontrola, zda to zamestnanec nelze je namatkova. Nicmene, pokud by se ukazalo, ze lhal, zrejme by byl tezko povazovan za duveryhodneho ...