Pan Daniel Köpp je docela odvážný s následujícím tvrzením:
"Internetová reklama není pro zavádění nových produktů tou nejlepší volbou. Tuto funkci lépe plní televize, venkovní reklama a tisk, domnívá se Daniel Köppl, šéfredaktor MaM".
Možná by měl zůstat jen u psaní do MaM a možná ani to ne..., ale holt si asi nemohl nechat ujít příležitost "blejsknout se někde jako ten slavný Kopppl z Mam", ach jo..
Rozmanitost produktů a služeb je tak obrovská, že existují i případy, kdy je internet naopak jedinou a nejvhodnější formou a často také jedinou, na kterou má zadavatel rozpočet.
Samozřejmě v některých případech může být, ale jde opravdu o specifické produkty. Zkuste to nebrat bojovně a podívejte se na věci více s odstupem. Internet, stejně jako jiná média, má své výhody pro které je v mediálním/marketingovém mixu nezastupitelný. Ale pro zavádění většiny nových produktů jsou prostě výhodnější jiná média. To není nic proti internetu. Jen zkuste respektovat fakt, že každé médium má své výhody a nevýhody.