Vlákno názorů k článku Za tajemstvím reklamní kampaně na Google Chrome od Hanes - Pan Daniel Köpp je docela odvážný s následujícím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 1. 2011 15:04

    Hanes (neregistrovaný)

    Pan Daniel Köpp je docela odvážný s následujícím tvrzením:
    "Internetová reklama není pro zavádění nových produktů tou nejlepší volbou. Tuto funkci lépe plní televize, venkovní reklama a tisk, domnívá se Daniel Köppl, šéfredaktor MaM".

    Možná by měl zůstat jen u psaní do MaM a možná ani to ne..., ale holt si asi nemohl nechat ujít příležitost "blejsknout se někde jako ten slavný Kopppl z Mam", ach jo..

    Rozmanitost produktů a služeb je tak obrovská, že existují i případy, kdy je internet naopak jedinou a nejvhodnější formou a často také jedinou, na kterou má zadavatel rozpočet.

  • 21. 1. 2011 20:15

    köppl (neregistrovaný)

    Samozřejmě v některých případech může být, ale jde opravdu o specifické produkty. Zkuste to nebrat bojovně a podívejte se na věci více s odstupem. Internet, stejně jako jiná média, má své výhody pro které je v mediálním/mar­ketingovém mixu nezastupitelný. Ale pro zavádění většiny nových produktů jsou prostě výhodnější jiná média. To není nic proti internetu. Jen zkuste respektovat fakt, že každé médium má své výhody a nevýhody.

  • 23. 1. 2011 23:05

    krakonoš (neregistrovaný)

    Že by pan Daniel také používal ty ošklivé Adblock a Flashblock a možná í No script(y)? to by potom jeho tvrzení bylo docela relevantní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).