Vlákno názorů k článku Za tajemstvím reklamní kampaně na Google Chrome od vlk - Sice Praha generuje podstatný traffic na českém internetu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 1. 2011 10:29

    vlk (neregistrovaný)

    Sice Praha generuje podstatný traffic na českém internetu - přesto, je zde patrně nejkvalifikovanější internetová populace, která již Chrome bude poměrně z větší části používat. Takže cílení jen na Prahu, tak jako v offline kampani minulý rok, kdy Google propagoval své vyhledávání, se dle mého názoru mine účinkem: kdyby obsadili všechna krajská města, třeba by je to stálo stejně nebo jen relativně o něco více a zasáhli by vhodnější publikum.
    Ale to by soudruzi z Prahy museli pochopit, že ČR se nerovná Praha, ehm.

  • 15. 1. 2011 11:01

    Kozousch (neregistrovaný)

    Před každou reklamní akcí se dělá průzkum a pečlivě se volí, koho, jak a kde re-klamat. Po akci se dělá vyhodnocení a když je výsledek zásadně horší než předpoklad, tak má marketingová alias komunikační alias reklamní alias propagační agentura nebo oddělení problém.
    Způsoby opakovaného obelhávání (re-klamání) jsou velice rafinované a i to,co na první pohled vypadá jednoduše a neúčinně, může být jen nosičem nějaké skryté a účinné "jedovaté látky".
    Samozřejmě existují i neúspěšné obelhávací kampaně, ale rozhodně neplatí jednoduchá rovnice "mě osobně se to zdá primitivní a neúčinné" = "reklamní akce byla neúspěšná" nebo rovnice "na první pohled otravná a primitivní reklama" = "neúčinná reklama".

  • 14. 1. 2011 12:26

    . (neregistrovaný)

    Vůbec mi to nevadí, nemusím vidět logo Chrome pořád a všude, ale pročpak chlapíci zacílili celou venkovní kampaň jenom na Prahu? Byl jsem tam předevčírem a dost mě to překvapilo, ani jsem netušil, že nějaká taková reklamní probíhá. Tady v Brně nikde nic

  • 14. 1. 2011 12:42

    Kozousch (neregistrovaný)

    V Praze je nejvyšší koncentrace frikulínů na metr čtvereční. Pokud se na to chytnou frikulíni z Prahe, tak my burani to od nich okoukáme zadarmo, abysme nebyli pozadu :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).