Sice Praha generuje podstatný traffic na českém internetu - přesto, je zde patrně nejkvalifikovanější internetová populace, která již Chrome bude poměrně z větší části používat. Takže cílení jen na Prahu, tak jako v offline kampani minulý rok, kdy Google propagoval své vyhledávání, se dle mého názoru mine účinkem: kdyby obsadili všechna krajská města, třeba by je to stálo stejně nebo jen relativně o něco více a zasáhli by vhodnější publikum.
Ale to by soudruzi z Prahy museli pochopit, že ČR se nerovná Praha, ehm.
Před každou reklamní akcí se dělá průzkum a pečlivě se volí, koho, jak a kde re-klamat. Po akci se dělá vyhodnocení a když je výsledek zásadně horší než předpoklad, tak má marketingová alias komunikační alias reklamní alias propagační agentura nebo oddělení problém.
Způsoby opakovaného obelhávání (re-klamání) jsou velice rafinované a i to,co na první pohled vypadá jednoduše a neúčinně, může být jen nosičem nějaké skryté a účinné "jedovaté látky".
Samozřejmě existují i neúspěšné obelhávací kampaně, ale rozhodně neplatí jednoduchá rovnice "mě osobně se to zdá primitivní a neúčinné" = "reklamní akce byla neúspěšná" nebo rovnice "na první pohled otravná a primitivní reklama" = "neúčinná reklama".