Jenze UPC telefon neni nic jineho nez VoIP zalozeny na protokolu SIP ac se vam jejich obchodnik snazi nakecat opak. Holt furt je lepsi srovnavat s telekomem nez z nabidkou ostatnich VoIP provideru.
Prodávají se i "dotované", za cenu kreditu. A navíc, kolika lidem můžete pak volat zdarma? UPC telefon je vázaný na UPC internet, ale když v rodině rozšíříte třeba 802ku nebo Fayn, tak je jedno, jak se připojují.
Nu, od UPC je možno pořídit si 50 minut za 50 Kč měsíčně, pro ty co volají málo, je to výhodnější, brána stojí 1.000+ Kč, nehledě k tomu, že ty jednodušší nemají v sobě switch, takže je potřeba dokoupit ještě ten (pokud už člověk nemá router nebo switch).
V celém článku se zmiňuje ADSL a nutná pevná linka k tomu.
Jenže pak je tu obrovská spousta lidí co má net od UPC a naprosto zbytečně té firmě platí stokoruny měsíčně za jejich "pevnou". Přitom stačí "jen" koupit SIP bránu a mít typicky paušál za korunu.
Problém je asi v tom, že SIP operátoři nemají zdaleka tak agresivní praktiky jako UPC. Od UPC u mě každou chvíli zvoní agent a něco mi nutí..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).