Naši vynálezci pracovali na technologii, která by umožňovala sledování filmů bez reklam. Někteří lidé se však chtějí dívat na reklamy. Proto jsme vyvinuli systém, kdy si divák může zvolit na začátku každého filmu, jestli chce sledovat film bez a nebo s reklamou. Záleží tedy na rozhodnutí diváka a také na nabídce služeb vysílatele. Philips nikdy neměl úmysl nutit diváky sledovat reklamu proti jejich vůli, a nepoužívá tuto technologii v žádném ze svých produktů, ani to nemá v plánu.
Podle mého názoru by se Philips neměl vyjádřit k několika větám, které Britské listy vytrhly z článku New York Times, ale přímo k uvedenému textu. V něm ale jeho autor problematiku rozbírá i s vedoucím předtavitelem firmy, a tak nechápu, v čem je zakopaný pes. Stanovisko problém navíc převrací, protože přímo podle zástupců firmy měl patent umožnit přeskakování jinak nepřeskočitelných reklam za poplatek. Že zablokování ovladače je výmyslem Philipsu, to New York Times uvádějí leda v úvodu, a to jen proto, aby autor uvedl věc na pravou míru. Myslím, že člověk, který by chtěl mít film dobrovolně přerušovaný reklamami (když si ho kvůli cestě na záchod může zastavit sám), se asi jen tak nenajde. Leda by sám pracoval v reklamní branži.
Jíst u televize je obecně špatný zlozvyk (ne jen proto, že je to neslušné, ale i protože člověk nemá přehled, kolik toho snědl a kromě toho si to ani nedokáže vychutnat). Navíc po asi šesté až sedmé hodině večer by se už nemělo jíst vůbec nic.
To je taky třeba důvod, proč už z principu nikdy nebudu sledovat placené TV. Když někdo nechce, abych se na to volně koukal, tak se na to prostě koukat nebudu :-) Zmínil jsem se o tom, že televize žijí z příjmu z reklamy a ten je závislý na tom, kolik lidí se na danou stanici kouká? :-))
Nechci být zvěstovatelem špatných zpráv, ale mám dojem, že v případě televizního trhu jsou to televizní stanice, které tahají za kratší konec provazu :-)
Myslím, že je všeobecně známou skutečností mezi lidmi z marketingu, že ztratit zákazníka je otázkou okamžiku a nestojí to nic, získat ho ale zpátky trvá strašně dlouho a je to drahé.