To je taky třeba důvod, proč už z principu nikdy nebudu sledovat placené TV. Když někdo nechce, abych se na to volně koukal, tak se na to prostě koukat nebudu :-) Zmínil jsem se o tom, že televize žijí z příjmu z reklamy a ten je závislý na tom, kolik lidí se na danou stanici kouká? :-))
Nechci být zvěstovatelem špatných zpráv, ale mám dojem, že v případě televizního trhu jsou to televizní stanice, které tahají za kratší konec provazu :-)
Myslím, že je všeobecně známou skutečností mezi lidmi z marketingu, že ztratit zákazníka je otázkou okamžiku a nestojí to nic, získat ho ale zpátky trvá strašně dlouho a je to drahé.
Jíst u televize je obecně špatný zlozvyk (ne jen proto, že je to neslušné, ale i protože člověk nemá přehled, kolik toho snědl a kromě toho si to ani nedokáže vychutnat). Navíc po asi šesté až sedmé hodině večer by se už nemělo jíst vůbec nic.