Vlákno názorů k článku Zabrání MHP přepínání během reklamy? od Lukáš - Samozřejmě jsem nemyslel si v jedenáct v noci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 5. 2006 6:25

    Lukáš (neregistrovaný)
    Samozřejmě jsem nemyslel si v jedenáct v noci během přestávky s reklama jít udělat chleba se sádlem a zatlouct to vepřovým kolenem :-) Pokud už to hlady nemůžete do postele vydržet, tak ten čas je tak akorat na to, aby si člověk třeba rozkrojil jablko nebo oloupal pomeranč.

    Jíst u televize je obecně špatný zlozvyk (ne jen proto, že je to neslušné, ale i protože člověk nemá přehled, kolik toho snědl a kromě toho si to ani nedokáže vychutnat). Navíc po asi šesté až sedmé hodině večer by se už nemělo jíst vůbec nic.

  • 10. 5. 2006 0:54

    to je jedno - prudic (neregistrovaný)
    ad 1. nedoporucuji, uz tak jsme jako narod tlusty az beda (vlastni zkusenost)
  • 9. 5. 2006 23:39

    Lukáš (neregistrovaný)
    Když se to někomu nebude líbit, tak to může řešit několika způsoby:
    1. Během reklam si dojít na záchod nebo si jít udělat něco k jídlu
    2. Uvedený kanál vůbec nesledovat. Předvolby z TV snad půjdou vymazat vždycky. Osobně bych chtěl vidět, jak marketingové oddělení vysvětlí zadavateli reklamy, že po zavedení "ochrany" sledování reklamy jim poklesla sledovanost o řekněme 30% :-)
    Všechno je jen otázka toho, co si kdo nechá líbit. Jestli jsem tak líný, že si ani nevymažu daný program z TV, tak si musím nechat líbit, co mi kdo až do té bedny natlačí.

    To je taky třeba důvod, proč už z principu nikdy nebudu sledovat placené TV. Když někdo nechce, abych se na to volně koukal, tak se na to prostě koukat nebudu :-) Zmínil jsem se o tom, že televize žijí z příjmu z reklamy a ten je závislý na tom, kolik lidí se na danou stanici kouká? :-))

    Nechci být zvěstovatelem špatných zpráv, ale mám dojem, že v případě televizního trhu jsou to televizní stanice, které tahají za kratší konec provazu :-)

    Myslím, že je všeobecně známou skutečností mezi lidmi z marketingu, že ztratit zákazníka je otázkou okamžiku a nestojí to nic, získat ho ale zpátky trvá strašně dlouho a je to drahé.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).