V anketě bych doplnil odpověď "na všech kanálech a webu"
Jinak co se týče třech pilířů na reklamním trhu, tak v podstatě zústanou. Pouze místo ČT naskočí nový hráč TV Barrandov. Nova s Primou ani po zákazu ČT nebudou mít úplný monopol, podobně jako neměli nyní.
Dále bych upravil těch 95% inzerentního trhu pro Novu a Primu. Letos za prvních 5 měsíců byl podíl ČT2 a ČT4 na dodaných GRPs 0,9%, podíl Barrandova 5,6% a AT Média 2,1%. A pokud budeme trochu aproximovat, neovládne Nova s Primou ani příští rok přes 90% trhu s inzercí.
Takhle se to ale nedá počítat, vůbec neuvažujete o mixech reklamních kampaní na více televizích najednou. Část kampaní na Barrandově může být vázaná na kampaně na ČT 1 a podobně. Prostě to není tak jednoduchá matematika, jak si myslíte.
Provázanost kampaní na ČT1 a TVB je z účetního hlediska nesmysl. Ostatně stačí se podívat jací klienti inzerují na ČT1 a TVB a uvidíte že každý kanál vysílá trochu odlišné spoty. Navíc existují jisté možnosti jak udržet část inzerce na ČT1 i kdyby sněmovnou prolobovaný paskvil z dílny Novy začal platit ;-)
TVB + ČT 1 byl jenom příklad. Prostě to nejde takhle jednoduše sčítat a odčítat, zvlášť když na ČT 1 a ČT 24 máte úplně jiné cílové skupiny než na jiných televizích.
Já souhlasím že na ČT je inzerce provázaná napříč kanály, ale asi se shodneme že nějaký model zajímavý pro inzerenty se najde i kdyby zákon zůstal tak jej zprasili poslanci.
Hlavní ale bude zda-li se Barrandovu podaří na podzim dostat ve sledovanosti na vytyčených 8%. Od toho se budou odvíjet smlouvy na příští rok a to rozhodne zda-li se Nově s Primou podaří udržet téměř monopol jako posledních 10 let a nebo se konečně hnou na zdejším zatuchlém TV rybníčku ledy :-)
ted je vedle článek o úspěšnosti "Plechové kavalerie". To, že současná "tvorba" takové komunistické hovadině není schopna konkurovat, je jen dalším dokladem toho, že ty miliardy do ČT jsou jen vyhozenými penězi na živení impotentních vyžírků.