Vlákno názorů k článku Začíná boj o rozdělení trhu online reklamy od anonym - To by mě zajímalo, jak jste přišel na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 12. 2006 12:05

    anonymní
    To by mě zajímalo, jak jste přišel na to, že sloučené sekce se nedají použít pro prodej reklamy... Prodej reklamy skrze sloučené sekce naopak bývá hlavní důvod pro jejich slučování.

    Pokud jde o skryté sekce, tak v nich nevidím problém. Chce-li si některý server měřit např. podsekci, proč by to měl hned zveřejňovat? A hlavně - jaký je rozdíl mezi skrytou sekcí a webem, který jednoduše na sekce vůbec rozdělený není?
  • 27. 12. 2006 9:24

    anonymní
    Pokud SPIR podporuje "poskytování jednoznačných a důvěryhodných informací internetovými médii" proč umožňuje vytváření skrytých sekci a slučování sekci do jedné?

    Sloučené sekce se stejně nedají použít pro prodej reklamy a skryté odporují tomu co SPIR tvrdí, že sleduje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).