1. pochybuji, že by kdokoliv kdo psal na Lupě nevěděl, že ISP mají provizi. Takoví lidé nechodí na lupu a ani nevyplňují formuláře. Podle mě se jednalo o "agenty" Telecomu, stejně jako měli klikat "ne" v té ankětě
2. Služba hyperlink je a vždy byla a bude zdarma. Co je za peníze je služba hyperlink profi. Služba hyperlink skončí. Ale nikdy nebyla za peníze. Tj. nikdy nelhali.
3. Cpress dal uživatelům velkou spoustu času, aby si na své stránky dali přesměrování. Ty, kteří nedokážou svým návštěvníkům za dva měsíce sdelit, že se přesměrovali, zřejmě nikdo za ty dva měsíce "nenavštívil". A jestli jim je to málo tak mohou utratit pár korunek aby tam to přesměrování mohli mít o něco déle. Cpress ale uvolní subdomény pro platící lidi.
ad 3) Problém ale může nastat např. s vyhledávači (např. Google). Než se chytne na novou adresu může trvat mnoho měsíců. Mnoho návštěvníků má stránku v "oblíbených ponožkách" a když nic, tak si to budou muset předělat. Pár kB místa pro přesměrování by CP nic neudělalo (i když jim bude příjemné, když dostanou navíc tisíce kliků, které se přesměrují např na Vltavu).
ad 2. slovo "bude" patří ke slovu "zdarma" tj. není to služba vždy "bude a zdarma" ale "bude zdarma" tj. nikdy nebude placená ne že bude existovat neustále.
ad 3. znovu opakuji můj názor, že pakliže k vám nikdo nepřijde za dva měsíce, tak k vám nepřijde nikdy. Otázka je kolik měsíců je optimum. Problém s google nevyřešíte nikdy, ačkoliv ten má alespoň "cached" a aktualizace častěji než jednou za dva měsíce, takže mají i poté vás šanci najít. Ale i kdyby to bylo tři nebo čtyři a nebo jeden měsíc, tak je to stejný argument. Myslím že dva měsíce je optimální hodnota proto, aby se lidé stihli přesměrovat a na druhou stranu proto, aby mohli jiní lidé dostat subdoménu v doméně hyperlink, která se jim líbí.
ad 2) To je pouhé slovíčkaření. Co je důležité pro uživatele, že nedostáli svého slova: budete mít vždy a zdarma... blabla Nicméně právně je to zřejmě v pořádku, nebýt té formulky ve FAQ, avšak morálně to jistě není v pořádku. A v tom to je - Internetový uživatelé jsou pořád ještě jakási komunita, kde platí jisté nepsané zákony (jako v každé komunitě).