Předpokládal jsem to. Moje výtka směřovala k článku, ne k Amazonu.
Ale ani v článku z vašeho odkazu to není napsáno jasně. To, že je zboží ve virtuálním košíku, ještě neznamená, že do něj vidí zákazník. Také to nemusí být úplně online, třeba v případě velikého návalu může být výpočet uzavřen třeba až pár sekund poté, co opustíte obchod.
Samozřejmě. Popsané je to třeba v tomhle článku: https://www.theatlantic.com/business/archive/2018/01/amazon-go-store-checkouts-seattle/551357/
V aplikaci uvidíte co máte aktuálně v "košíku".
Četl jsem o tom už leckde, ale nenašel jsem podstatnou věc: Je někde vidět (nejspíš v aplikaci) už v průběhu nákupu seznam položek a celková cena? Přinejmenším těsně před odchodem bych si rád zkontroloval alespoň celkovou cenu, abych nebyl krátce po odchodu nepříjemně překvapen. Takový problém je přece lepší řešit před zaplacením, než po.