Dobry den, mate pravdu. Popletl jsem si Vas s jinou "clever" PPC agenturou.
Jake (významné) agentury Vam v testu chybely? Kazdopadne pokud jste clanky cetl, hned na uvod jsem popisoval jakym zpusobem byly agentury vybrany - tedy pres katalog firem, prirozene vysledky hledani fráze "ppc reklama" a placené inzerce v PPC.
Tedy stejnym zpusobem, jakym bych hledal jako potencialni inzerent/klient.
I presto bylo do testu zarazeno 40 ceskych PPC agentur.
Pokud nekdo jiny zkusi nejake srovnani PPC agentur provest, budu jen rad za jeho vysledky. Uprimne.
Článek se mi líbí a je přínosný. Název článku se mi nelíbí.
Odkaz na test PPC agentur, který se v článku uvádí mi přijde jako nešťastný, protože autor testu sám poskytuje tyto služby a tímto "testem" si dělal PR. Pokud mám správné info, tak je na něj za tento test připravována nebo už podána žaloba u soudu od nejmenované velké agentury), takže bych příště asi volil jiný zdroj pro porovnání agentur. (Výzva pro Spir.cz nebo avma.cz ? :-) )
Bounce rate : pokud je agentura specializovaná pouze na PPC tak bounce rate ovlivní jen málo - i když cílí do podstránek. Důvodem je to, že PPC specialista nemůže z principu být expertem ve všech oborech klientů, kterým spravuje kampaně. Natož pak v činnostech typu uživatelská přívětivost webu apod. Proto je případné hodnocení podle BR podle mne dosti složité a nešťastné.
V případě Eshopu navíc musí být eshop cenově přibližně stejně vysoko jako konkurence(u stejného zboží) - jinak ani nejlepší PPC a SEO shopu nepomůže.
Naopak jsem výrazně pro hodnocení z části paušální nebo hodinové v kombinaci s úspěchy prodeje nebo konverzemi (což zdaleka nemusí být totéž)
Jakozto autor zminovaneho testu jen dodam, ze kvuli teto serii clanku zaloba podana nebyla. Naopak, zadna z uvedenych agentur proti nemu nijak neprotestovala, spise naopak jej ocenila a na svych informacnich kanalech doporucovala.
Naše společnost Clever Solutions s.r.o. oslovena nebyla pokud vím :-) Neoslovil jste ani další významné agentury, takže vypovídající hodnota testu sice nějaká je, ale není příliš valná. Jako amatérský pokus je to ovšem dobré !
My žádné žaloby nepodáváme, jsme mírumilovní a tolerantní a necháváme lidi ať si píšou na internetu, co chtějí. Důležití jsou pro nás naši spokojení klienti a ne žabomyší války a subjektivní názory soukromých osob. O podání žaloby jsem slyšel přímo od toho člověka, který tu žalobu chtěl podávat, takže pokud jí nepodá - je to jeho věc.
V testu jsem cilene oslovoval pouze PPC agentury, nebo agentury, ktere ocividne hledajicimu klientovi PPC nabizi jako primarni cinnost.
United Signs je spise komunikacni/reklamni agentura. Na jejich strankach jako potencialni klient nejsem schopny jakoukoli zminku o PPC najit.
To same se vztahuje i na Better Marketing.
Clever Solutions je mozne najit na frazi "PPC", ale uz ne na "PPC reklama" (podle ktere bylo hledano). Chybka. Nevadí ;) (snad jen Seznam na 23. pozici)
V testu take zamerne nefiguruji velke medialni agentury a podobne. Ostatne, poptavka byla zasílána z pozice mensiho klienta, pochybuju ze by tento inzerent oslovoval trebe Ogilvy nebo nekoho z WPP.
Mrzi me, ze mnou zverejneny test nepovazujete za transparentni (nevim co vic k jeho transparentnosti nabidnout) ani profesionalni. Na alternativni test agentur si rad pockam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).