Vlákno názorů k článku Záhada zvaná odměňování PPC agentur od Robert Štípek - Dobry den, mate pravdu. Popletl jsem si Vas...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2010 15:01

    Robert Štípek
    Dobry den, mate pravdu. Popletl jsem si Vas s jinou "clever" PPC agenturou.

    Jake (významné) agentury Vam v testu chybely? Kazdopadne pokud jste clanky cetl, hned na uvod jsem popisoval jakym zpusobem byly agentury vybrany - tedy pres katalog firem, prirozene vysledky hledani fráze "ppc reklama" a placené inzerce v PPC.

    Tedy stejnym zpusobem, jakym bych hledal jako potencialni inzerent/klient.

    I presto bylo do testu zarazeno 40 ceskych PPC agentur.

    Pokud nekdo jiny zkusi nejake srovnani PPC agentur provest, budu jen rad za jeho vysledky. Uprimne.
  • 27. 7. 2010 13:49

    Jan Kareis
    Článek se mi líbí a je přínosný. Název článku se mi nelíbí.

    Odkaz na test PPC agentur, který se v článku uvádí mi přijde jako nešťastný, protože autor testu sám poskytuje tyto služby a tímto "testem" si dělal PR. Pokud mám správné info, tak je na něj za tento test připravována nebo už podána žaloba u soudu od nejmenované velké agentury), takže bych příště asi volil jiný zdroj pro porovnání agentur. (Výzva pro Spir.cz nebo avma.cz ? :-) )

    Bounce rate : pokud je agentura specializovaná pouze na PPC tak bounce rate ovlivní jen málo - i když cílí do podstránek. Důvodem je to, že PPC specialista nemůže z principu být expertem ve všech oborech klientů, kterým spravuje kampaně. Natož pak v činnostech typu uživatelská přívětivost webu apod. Proto je případné hodnocení podle BR podle mne dosti složité a nešťastné.

    V případě Eshopu navíc musí být eshop cenově přibližně stejně vysoko jako konkurence(u stejného zboží) - jinak ani nejlepší PPC a SEO shopu nepomůže.

    Naopak jsem výrazně pro hodnocení z části paušální nebo hodinové v kombinaci s úspěchy prodeje nebo konverzemi (což zdaleka nemusí být totéž)
  • 27. 7. 2010 14:05

    Robert Štípek
    Jakozto autor zminovaneho testu jen dodam, ze kvuli teto serii clanku zaloba podana nebyla. Naopak, zadna z uvedenych agentur proti nemu nijak neprotestovala, spise naopak jej ocenila a na svych informacnich kanalech doporucovala.

    (A neprotestovala ani Vase agentura.)
  • 27. 7. 2010 14:49

    Jan Kareis
    Naše společnost Clever Solutions s.r.o. oslovena nebyla pokud vím :-) Neoslovil jste ani další významné agentury, takže vypovídající hodnota testu sice nějaká je, ale není příliš valná. Jako amatérský pokus je to ovšem dobré !

    My žádné žaloby nepodáváme, jsme mírumilovní a tolerantní a necháváme lidi ať si píšou na internetu, co chtějí. Důležití jsou pro nás naši spokojení klienti a ne žabomyší války a subjektivní názory soukromých osob. O podání žaloby jsem slyšel přímo od toho člověka, který tu žalobu chtěl podávat, takže pokud jí nepodá - je to jeho věc.

    Hezký den
  • 27. 7. 2010 15:09

    Jan Kareis
    Toto je má poslední reakce.(Nemám na tohle čas) Na kw PPC je Clever Solutions dlouhodobě do třetí pozice. Chybka. Nevadí.

    Třeba United Signs a Better Marketing - obraty mají podle mne každá v desítkách mil Kč... takových moc neexistuje.

    Test PPC agentur bude. Profesionální a transparentní. Stačí počkat :-)
  • 27. 7. 2010 15:17

    Robert Štípek
    V testu jsem cilene oslovoval pouze PPC agentury, nebo agentury, ktere ocividne hledajicimu klientovi PPC nabizi jako primarni cinnost.

    United Signs je spise komunikacni/reklamni agentura. Na jejich strankach jako potencialni klient nejsem schopny jakoukoli zminku o PPC najit.

    To same se vztahuje i na Better Marketing.

    Clever Solutions je mozne najit na frazi "PPC", ale uz ne na "PPC reklama" (podle ktere bylo hledano). Chybka. Nevadí ;) (snad jen Seznam na 23. pozici)

    V testu take zamerne nefiguruji velke medialni agentury a podobne. Ostatne, poptavka byla zasílána z pozice mensiho klienta, pochybuju ze by tento inzerent oslovoval trebe Ogilvy nebo nekoho z WPP.

    Mrzi me, ze mnou zverejneny test nepovazujete za transparentni (nevim co vic k jeho transparentnosti nabidnout) ani profesionalni. Na alternativni test agentur si rad pockam.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).