V testu jsem cilene oslovoval pouze PPC agentury, nebo agentury, ktere ocividne hledajicimu klientovi PPC nabizi jako primarni cinnost.
United Signs je spise komunikacni/reklamni agentura. Na jejich strankach jako potencialni klient nejsem schopny jakoukoli zminku o PPC najit.
To same se vztahuje i na Better Marketing.
Clever Solutions je mozne najit na frazi "PPC", ale uz ne na "PPC reklama" (podle ktere bylo hledano). Chybka. Nevadí ;) (snad jen Seznam na 23. pozici)
V testu take zamerne nefiguruji velke medialni agentury a podobne. Ostatne, poptavka byla zasílána z pozice mensiho klienta, pochybuju ze by tento inzerent oslovoval trebe Ogilvy nebo nekoho z WPP.
Mrzi me, ze mnou zverejneny test nepovazujete za transparentni (nevim co vic k jeho transparentnosti nabidnout) ani profesionalni. Na alternativni test agentur si rad pockam.
Dobry den, mate pravdu. Popletl jsem si Vas s jinou "clever" PPC agenturou.
Jake (významné) agentury Vam v testu chybely? Kazdopadne pokud jste clanky cetl, hned na uvod jsem popisoval jakym zpusobem byly agentury vybrany - tedy pres katalog firem, prirozene vysledky hledani fráze "ppc reklama" a placené inzerce v PPC.
Tedy stejnym zpusobem, jakym bych hledal jako potencialni inzerent/klient.
I presto bylo do testu zarazeno 40 ceskych PPC agentur.
Pokud nekdo jiny zkusi nejake srovnani PPC agentur provest, budu jen rad za jeho vysledky. Uprimne.
Naše společnost Clever Solutions s.r.o. oslovena nebyla pokud vím :-) Neoslovil jste ani další významné agentury, takže vypovídající hodnota testu sice nějaká je, ale není příliš valná. Jako amatérský pokus je to ovšem dobré !
My žádné žaloby nepodáváme, jsme mírumilovní a tolerantní a necháváme lidi ať si píšou na internetu, co chtějí. Důležití jsou pro nás naši spokojení klienti a ne žabomyší války a subjektivní názory soukromých osob. O podání žaloby jsem slyšel přímo od toho člověka, který tu žalobu chtěl podávat, takže pokud jí nepodá - je to jeho věc.
Jakozto autor zminovaneho testu jen dodam, ze kvuli teto serii clanku zaloba podana nebyla. Naopak, zadna z uvedenych agentur proti nemu nijak neprotestovala, spise naopak jej ocenila a na svych informacnich kanalech doporucovala.
Článek se mi líbí a je přínosný. Název článku se mi nelíbí.
Odkaz na test PPC agentur, který se v článku uvádí mi přijde jako nešťastný, protože autor testu sám poskytuje tyto služby a tímto "testem" si dělal PR. Pokud mám správné info, tak je na něj za tento test připravována nebo už podána žaloba u soudu od nejmenované velké agentury), takže bych příště asi volil jiný zdroj pro porovnání agentur. (Výzva pro Spir.cz nebo avma.cz ? :-) )
Bounce rate : pokud je agentura specializovaná pouze na PPC tak bounce rate ovlivní jen málo - i když cílí do podstránek. Důvodem je to, že PPC specialista nemůže z principu být expertem ve všech oborech klientů, kterým spravuje kampaně. Natož pak v činnostech typu uživatelská přívětivost webu apod. Proto je případné hodnocení podle BR podle mne dosti složité a nešťastné.
V případě Eshopu navíc musí být eshop cenově přibližně stejně vysoko jako konkurence(u stejného zboží) - jinak ani nejlepší PPC a SEO shopu nepomůže.
Naopak jsem výrazně pro hodnocení z části paušální nebo hodinové v kombinaci s úspěchy prodeje nebo konverzemi (což zdaleka nemusí být totéž)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).