naznačit uživateli stránky, jak moc je právě prohlížená stránka důvěryhodná
podle popisovaneho principu fungovani pageRanku jsem nikde nepostrehl, ze by PR posuzoval DUVERYHODNOST webu, ale prosty fakt, kolik na nej vede odkazu ... coz zcela jiste NENI to same. Pokud napisu, ze Bush je pasak ovci, a nekterym se to zalibi a budou na mou stranku odkazovat tak, ze dostanu PR 5 nebo 6, neznamena to, ze tato informace je DUVERYHODNA, ale POPULARNI. A stejne tak je to v jakemkoliv jinem priklade, proste duveryhodnost webu se preci vubec nezaklada na tom, KOLIK odkazu na nej vede !
Pěkně jsi popsal myšlení Google. Hodnocení stránek se postupně, mění se priority řazení (systém vah) a v podstatě toto je univerzální návod pro úspěch webu (nejen přes seo).
Možná máte pravdu, popularita by asi byl lepší termín. Ale při psaní jsem se nad tím vůbec nepozastavil. Podle mého názoru jsou si obě slova dosti blízká.
Přesto si myslím, že motivací Googlu bylo spíše naznačit důvěryhocnost. Ačkoli ve výsledku ukazuje vlastně popularitu.
Myslim, ze tady dochazi k michani vyrazu duveryhodny zdroj a popularni zdroj.
Duveryhodnym zdrojem je zde jiste myslen zdroj, ktery obsahuje hledany (odkazovany) predmet v takove "kvalite", ze je zaroven zdrojem popularnim...
Myslenim Googlu: "Chces Bushe? Tak tady mas stranku, kde se o nem zarucene pise, pise se o nem i v odkazech na tuto stranku a odkazuji na to mraky lidi z >>duveryhodnych<< serveru. A proto nevim jaky lepsi odkaz bych Ti mel nabidnout."