Reklama v bedně je skvělá věc, ale málokdy donutí člověka, aby se zvedl a šel se podívat na net. Zato zajímavý odkaz na HP Seznamu slouží okamžitě, člověk klikne a je tam, cesta od odkazu na HP Seznamu k přečtení článku je velice krátká. V tomhle se to s televizní reklamou nedá srovnat, ta může pouze lákat a starat se o image.
"Tn.cz se však stále konkurenci dívá na záda. NetMonitor odhaduje, že například na Aktuálně.cz minulý týden zavítalo 1 098 971 reálných uživatelů, Na iDnes 1 586 542 reálných uživatelů a třeba na Novinky.cz dokonce 2 047 312 reálných uživatelů."
A vy se tomu divite? TN.cz je tady par mesicu. Idnes atd. nekolik let. Jenom idiot - a DD - muze prepokladat, ze novy projekt okamzite dosahne navstevnosti jiz zazitych projektu.
mno zajem inzerentu sice stoupa, ale zajem navstevniku klesa... stejne to neni nic jinyho nez bulvar jako cela nova a spol.
At se na to divam jako divam, tak pozoruji ze se spis ubiram k intenetu a televizi mam bud jako kulisu, nebo tam musi byt neco co me zaujme a to uz se moc casto nestava. Vsechno co chci je davno predtim na DVD.