Že by se mi potvrdil můj názor, že nejlepší služby co se týče emailů poskytují velké portály (Centrum + Seznam)? Mají kvalitní rozhraní, téměř 100% dostupnost. To ostatní poskytovatelé nabídnout nemohou.. Nebo se mýlím?
Nechápu, že nepřijdou s nabídkou provozovat emailové služby i pro malé firmy...
To si po nedávném výpadku Seznamu na několik dní a mnohých výpadcích dnes již neexistujícího e-mailu.cz rozhodně nemyslím. Podle mého názoru se něco takového může stát v podstatě u jakékoliv firmy. Prostě havaruje disk apod... O webhostingu platí to samé.
Máme od bývalé Nextry ADSL a samozřejmě využíváme jejich maily pro firmu. Přímé ztráty budou pro nás už teď několik tisíc Kč a nemluvě o ztrátě na pověsti naší firmy (potřebujeme si vzájemně vyměňovat několikrát denně data s klienty mailem a jak jim mám vysvětlit že poskytovatel není schopen 30 hodin rozjet mail server). Kdyby se k tomu aspoň postavili jako chlapi a obvolali klienty, omluvili se a vysvětlili situaci. Protože takto dlouhý výpadek by si to zasloužil.
Za jedenáct let co využívám internet jsem se s něčím tak neuvěřitelným nesetkal (hlavně že ještě dnes v poledne měli na záznamíku tech. podpory nahráno, že předpokládané zprovoznění bude odpoledne. Teď je 23 hod. a maily stále nejdou). V každém případě ve mě GTS Novera získala chodící antireklamu.
A jako vtip působí tato informace na jejich hlavní stránce:
držitel certifikátu kvality ČSN EN ISO 9001:2001
Proc?
Kdyz se podivas, jak dlouho se resi vypadek ADSL (viz smlouva), prijde ti to jako adekvatni spojeni pro svuj kseft, kdyz si na tom spojeni zivotne zavislej?
Jeste dodam, ze tohle neni zadnej freemail, Novera si jen za email schranku uctuje 170,- mesicne coz sem cekal ze je zarukou kvality. Servery muzou vypadnou, databaze se muze zhroutit, ale ten jejich pristup je dost arogantni.
Mam u nic ted uz jen email jeste z dob PVT.NET a kdy 14,4 dialup stal pres dva tisice. :-)
Tak schránka mi byla konečně zprovozněna. Ovšem celý obsah je kompletně jaksi "pryč".
Do schránky jsem přistupoval přes webové rozhraní, protože nemám notebook a potřeboval jsem přístup z více míst a počítačů. Je tím pádem jasné, že jsem tam měl veškeré emaily.
Jako argumentaci opravdu neberu, že mám mít notebook a synchronizovat. Jednou se jedná o placenou službu a není mojí, ale povinností poskytovatele, zálohovat a mít věci v pořádku.