Že by se mi potvrdil můj názor, že nejlepší služby co se týče emailů poskytují velké portály (Centrum + Seznam)? Mají kvalitní rozhraní, téměř 100% dostupnost. To ostatní poskytovatelé nabídnout nemohou.. Nebo se mýlím?
Nechápu, že nepřijdou s nabídkou provozovat emailové služby i pro malé firmy...
To si po nedávném výpadku Seznamu na několik dní a mnohých výpadcích dnes již neexistujícího e-mailu.cz rozhodně nemyslím. Podle mého názoru se něco takového může stát v podstatě u jakékoliv firmy. Prostě havaruje disk apod... O webhostingu platí to samé.
Máme od bývalé Nextry ADSL a samozřejmě využíváme jejich maily pro firmu. Přímé ztráty budou pro nás už teď několik tisíc Kč a nemluvě o ztrátě na pověsti naší firmy (potřebujeme si vzájemně vyměňovat několikrát denně data s klienty mailem a jak jim mám vysvětlit že poskytovatel není schopen 30 hodin rozjet mail server). Kdyby se k tomu aspoň postavili jako chlapi a obvolali klienty, omluvili se a vysvětlili situaci. Protože takto dlouhý výpadek by si to zasloužil.
Za jedenáct let co využívám internet jsem se s něčím tak neuvěřitelným nesetkal (hlavně že ještě dnes v poledne měli na záznamíku tech. podpory nahráno, že předpokládané zprovoznění bude odpoledne. Teď je 23 hod. a maily stále nejdou). V každém případě ve mě GTS Novera získala chodící antireklamu.
A jako vtip působí tato informace na jejich hlavní stránce:
držitel certifikátu kvality ČSN EN ISO 9001:2001
Jeste dodam, ze tohle neni zadnej freemail, Novera si jen za email schranku uctuje 170,- mesicne coz sem cekal ze je zarukou kvality. Servery muzou vypadnou, databaze se muze zhroutit, ale ten jejich pristup je dost arogantni.
Mam u nic ted uz jen email jeste z dob PVT.NET a kdy 14,4 dialup stal pres dva tisice. :-)
Tak schránka mi byla konečně zprovozněna. Ovšem celý obsah je kompletně jaksi "pryč".
Do schránky jsem přistupoval přes webové rozhraní, protože nemám notebook a potřeboval jsem přístup z více míst a počítačů. Je tím pádem jasné, že jsem tam měl veškeré emaily.
Jako argumentaci opravdu neberu, že mám mít notebook a synchronizovat. Jednou se jedná o placenou službu a není mojí, ale povinností poskytovatele, zálohovat a mít věci v pořádku.
Proc?
Kdyz se podivas, jak dlouho se resi vypadek ADSL (viz smlouva), prijde ti to jako adekvatni spojeni pro svuj kseft, kdyz si na tom spojeni zivotne zavislej?