Máme od bývalé Nextry ADSL a samozřejmě využíváme jejich maily pro firmu. Přímé ztráty budou pro nás už teď několik tisíc Kč a nemluvě o ztrátě na pověsti naší firmy (potřebujeme si vzájemně vyměňovat několikrát denně data s klienty mailem a jak jim mám vysvětlit že poskytovatel není schopen 30 hodin rozjet mail server). Kdyby se k tomu aspoň postavili jako chlapi a obvolali klienty, omluvili se a vysvětlili situaci. Protože takto dlouhý výpadek by si to zasloužil.
Za jedenáct let co využívám internet jsem se s něčím tak neuvěřitelným nesetkal (hlavně že ještě dnes v poledne měli na záznamíku tech. podpory nahráno, že předpokládané zprovoznění bude odpoledne. Teď je 23 hod. a maily stále nejdou). V každém případě ve mě GTS Novera získala chodící antireklamu.
A jako vtip působí tato informace na jejich hlavní stránce:
držitel certifikátu kvality ČSN EN ISO 9001:2001
Proc?
Kdyz se podivas, jak dlouho se resi vypadek ADSL (viz smlouva), prijde ti to jako adekvatni spojeni pro svuj kseft, kdyz si na tom spojeni zivotne zavislej?