Máme od bývalé Nextry ADSL a samozřejmě využíváme jejich maily pro firmu. Přímé ztráty budou pro nás už teď několik tisíc Kč a nemluvě o ztrátě na pověsti naší firmy (potřebujeme si vzájemně vyměňovat několikrát denně data s klienty mailem a jak jim mám vysvětlit že poskytovatel není schopen 30 hodin rozjet mail server). Kdyby se k tomu aspoň postavili jako chlapi a obvolali klienty, omluvili se a vysvětlili situaci. Protože takto dlouhý výpadek by si to zasloužil.
Za jedenáct let co využívám internet jsem se s něčím tak neuvěřitelným nesetkal (hlavně že ještě dnes v poledne měli na záznamíku tech. podpory nahráno, že předpokládané zprovoznění bude odpoledne. Teď je 23 hod. a maily stále nejdou). V každém případě ve mě GTS Novera získala chodící antireklamu.
A jako vtip působí tato informace na jejich hlavní stránce:
držitel certifikátu kvality ČSN EN ISO 9001:2001
Proc?
Kdyz se podivas, jak dlouho se resi vypadek ADSL (viz smlouva), prijde ti to jako adekvatni spojeni pro svuj kseft, kdyz si na tom spojeni zivotne zavislej?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).