Co si myslí? Že zákazníci budou držet hubu a krok a budou mít pravdu. Lidi si zvykli nadávat na to, jakým způsobem se tu zahraniční firmy chovají, že to by si ve své domovině nedovolily. Ale už zapomínají dodat, že si to tu ty firmy mohou dovolit, protože zákazníci hlasující svými peněženkami si to líbit nechají a dál platí.
Nejsem ani nezaměstnaný, ani důchodce, chodím normálně na osmou do práce, ale výpadek mě naštval taky - bylo nějak krátce po půlnoci a ještě jsem potřeboval něco dokončit, ale nemohl jsem. Omluva nebo nějaká kompenzace od UPC by určitě neuškodila. Navážet se do toho, v kolik kdo chodí nebo nechodí spát je opravdu trapné...
Omluva nebo kompenzace od UPC? To dřív peklo zamrzne :-) V práci nám vypnuli na 3 dny připojení jen proto, že se jim v jejich systému špatně napárovala platba. Tři dny jsme se dohadovali s jejich infolinkou , nebyli ani schopni dát email na účetní oddělení, nepomohl zaslaný doklad z banky o tom, že jsme korektně zaplatili, nic. Bohužel v okolí není žádný poskytovatel s obdobně dobrými parametry připojení. Takže máme záložní wifi a doufáme, že UPC pojede většinu času ok.