Eh, je mi jedno jakou mi napíšou SMS (ještě jsem nedostal žádnou, ale už jsem si všiml v samoobsluze, že mám formát jméno@vodafonemail.cz.
Kdyby to ale aspoň chodilo, tak jak to ještě chodilo před půl rokem, tj. HNED. Nebo aspoň s rozumnou prodlevou, ale někdy to trvá 2 minuty, někdy 5 hodin :-(.
V celé zprávě totiž není jedno důležité slovo - PROSÍM. A aby mi rozkazoval někdo, komu platím už pár let každý měsíc faktury bez jediného, to se mi opravdu nelíbí!
Navíc ale si ale podle té zprávy mají změnit adresu jen uživatelé freemailu. Já to ale mám, určitě stejně jako řada dalších lidí, na emailu na své doméně. Takže mě se to podle této zprávy 'logicky' netýká...
Ach jo, kde jsou ty časy přátelského Oskara. Některé jeho hlášky byly sice hodně stupidní, ale pokud si vzpomínám, rozhodně nerozkazoval ale snažil se navodit spíš uvolněnou atmosféru...
Celý text SMS: Vazeny zakazniku, zmente se ve vasich freemailech presmerovani z @mujoskar.cz na @vodafonemail.cz do 10/3/06 pro dalsi vyuzivani sluzby SMS e-mail. Vas Vodafone