Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá

11. 9. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Logo Lupa.cz
Autor: Lupa.cz
Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna…

Už tak často diskutovaná kvalita zákaznické linky UPC resp. Karnevalu má další potíže. Probíhá totiž přesun služeb dosud poskytovaných klientským centrem bývalého Karnevalu do modernizovaného centra UPC, ale objevily se potíže s jeho nedostatečnou kapacitou. Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb, přiznává František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. Změna k lepšímu by prý měla nastat až během října či dokonce listopadu, protože to bude instalována nová telefonní centrála. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).