Zákaznická linka nestíhá nikoli pár měsíců, ale už asi dva roky. V tomhle jsou to absolutní amatéři (o víkendu na vás serou zcela, jen záznamník), ale zase net mají výhodný a výpadky mají jednou za dva měsíce, takže se to dá snést.
panove, ocividne nevite kam volate 1) nestihaji od konce prazdnin, coz je doba fuze. 2) na telefonu jsou 24hod denne, takze nevim kam volate, za posledni tyden jsem tam kvuli internetu volal v noci 2x a bez potizi jsem se dovolal. TC 241005372
Mohu potvrdit, ze kontakt se zakaznickou linkou UPC je zazitek, na ktery se hned tak nezapomina.
Asi pred mesicem jsem se pokousel poslat e-mail pres jejich web formular, ale neustale jsem dostaval hlasku, ze pouzivam chybne cislo smlouvy (jine cislo jsem nikdy nemel). Tak jsem tam zkusil zavolat. System me zaradil do fronty, ale ani ne po minute se spojeni automaticky ukoncilo. Zkousel jsem to nekolikrat, vzdy se stejnym vysledkem. Tak jsem tam zkusil volat jako anglicky hovorici zakaznik. V tomto pripade jsem ve fronte cekal nekolik minut, ale pak se spojeni automaticky ukoncilo. To se nekolikrat opakovalo.
Nakonec jsem to vzdal. Problem se mi po nekolika dnech podarilo vyresit i bez podpory UPC.
V zahranici existuji zakaznicke organizace, ktere testuji kvalitu sluzeb a pisi o tom reporty. Vybec by nebylo na skodu neco takoveho se zakaznickou linkou UPC provest. Proste otestovat, jake jsou cekaci doby atd.
Jo to je rozumny, ráno zjistim ze vypadla kabelovka, tak si v klidu udelam pres den svoji praci a vecer si nastavim budika na pulnoc a po probuzeni jdu telefonovat UPC :-)
A maskovany clovek primo z UPC ... Vsichni tomu veri, opravdu neni lepsi zabava nez volat na infolinku UPC. Chapu, ze muzou mit potize a ze ten napor treba za par tydnu zvladnou. Situace ted je ale hrozna! Tak sem prosim nepiste bludy, jak vyborne se da na infolinku dovolat. Neni to pravda!
hm, tak to máš fajn, nám dnes vypadl satelit, je neděle, zítra státní svátek a to číslo, co si psal, hlásí, že pracují jen v pracovní dny do 17:00. Takže jsem protelefonovala prachy, platím upc za celý měsíc a navíc ho sledujeme jen o víkendu, přes týden není čas a teď jsme v .... Takže opravdu perfektní služby, asi přejdu k jiné společnosti. nestalo se nám to poprvé...
Zákaznická linka UPC nestíhá už pár měsíců, zcela úmyslně, evidentně šetří. Po zavolání se ozve nahraná hláška "Naše telefonické centrum je momentálně vytížené. Pro hlášení poruch prosím použijte emailový formulář na www.upc.cz" (parafrázuji), po dvaceti vteřinách čekání je dobře schovaná volba na spojení na operátora (= další čekání +- 20 minut na lince na spojení).
Jiná možnost, jak nahlásit poruchu (třeba internetového připojení) neexistuje, protože slavný emailový formulář naprosto ignorují (bez reakce 3 pracovní dny), některým klientům se poruchu nemusí ani podařit nahlásit (formulář bere sedmimístné číslo, staré smlouvy mají jen šest číslic).