Vlákno názorů k článku Zákaznická linka kabelového operátora UPC nestíhá od drakulla - Kdyz jsem narazil na tento clanek, tak jen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 9. 2007 21:59

    drakulla (neregistrovaný)
    Kdyz jsem narazil na tento clanek, tak jen musim podporit vetsinu komentaru - UPC mam jiz 4 roky a za posledni 2 roky to jde o od 10 k 5. Pred mesicem jsem i z tohoto duvodu zacal hledat jine varianty pripojeni. Ale k veci, je to tak 14 dni co jsem tam volal abyl jsem 50, po 45 minutach jsem se dovolal - tak nejak nevim, jestli by oni nemeli platit na za to cekani na telefonu, ale pravda je, ze kdyz jsem byl jiz 5ty v poradi tak se aspon trosku zmeni hlaska. A jeste ke kvalite sluzeb - v miste meho pripojeni je jeste prvni verze upc ustreden a za posledni rok dokonce cas karet vyhorelo a kvalita signalu je cim dal tim horsi a kdyz jsem si nechal promerit signal technikem a dozvedel jsem se, ten signal lepsi nebude, to by museli vymenit za novejsi typ ustrednu a co si z toho ma zakaznik vzit???
  • 12. 9. 2007 8:17

    PetrX (neregistrovaný)
    Musím se bohužel připojit. Zákaznická linka UPC je nejhorší podpora zákazníkům co znám.

    Před cca měsícem měli na business připojení výpadek cca 2 dny což mě dohnalo k tomu, že jsem musel do firmy zajistit zálohové připojení (O2 ADSL). Nebylo možné se tam dovolat natož čekat na reakci ze slavného formuláře.

    Většinou služba pracuje bez problémů a mají dobré ceny, nicméně zkušenost se zákaznickou podporu tyto výhody zcela boří - asi by to byl jeden z hlavních důvodů proč bych si je příště do firmy nevybral.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).