Zdražování je nemilé. Protože nás vždy staví před rozhodování, zda nějaký výrobek nebo službu potřebuji nebo ne. Ani já to nemám rád.
Na druhou stranu, když někde platím, znamená to, že nejsem pro poskytovatele bezcenný (vždyť přece přináším peníze já jemu) a nebude se ke mě chovat jako úředník, kterého vždy jen obtěžuji z příjemného nicnedělání.
copak tě vyprovokovalo k útoku?
1) zase jste kolego mimo - špatně máš to: zase, špatně máš to vykání, špatně máš to: kolego.
2) nebyl zaměstnancem - pověz o tom více, máš-li
3) doložka o mlčenlivosti - to není úřad. Manažerská smlouva nebo konkurenční ujednání by mu zabránily vykecávat se novinářům, takže jsou dvě možná řešení: buď překročil/zneužil nějaký zákaz/povinnost pokud to byla validní a důležitá informace. Nebo to nebyla důležitá informace a z vyposlechutých útržků se dělá zajímavým. Potažmo byl "zaměstnancem" - nezáleží, zda právní kvalifikace tomu odpovídá. Toto je podle mě pravděpodobnější a proto píšu o zaměstnanci.
To překročení by bylo nesporné. Věta "Prostě jsme klamali zákazníky" je dost silná káva, pokud ji skutečně řekl. Taky to může znamenat poškození dobrého jména. Právě proto, že je ojedinělá.
4) "taky nejste Svoboda". Tak já žil tolik desetiletí v bludu. Budu se muset poptat. Rodičů už to nebude, možná úřady něco budou vědět. Rozhodně jsem tvým oznámením zaskočen. Nebo alespoň překvapen.
Zřejmě pokud lidé budou mít dostatečný signál DVB-T tak si nechají jen pozemní signál pokud jim to bude stačit...
A druzí co mají špatný nekvalitní signál DVB-T tak zaplatí oněch 29,- za SP protože je to lepší než špatný signál DVB-T v místě příjmu =)
Hold vše se zdražuje,náklady rostou a tak hold akceptují oněch 29,- a to předně tam kde není kvalitní DVB-T a těm co nabídka DVB-T nestačí a chtí víc než nabídka DVB-T nabízí =)
no pro Babkovu nového zaměstnavatele je takový zaměstnanec určitě TERNO.
- pustí "strategickou" informaci, která byla odborné veřejnosti už známa delší dobu
- sotva opustí zaměstnavatele, už se mu chce mstít. Už vidím, jak mu nový zaměstnavatel dá nějaké odpovědné místo...
To je doopravdy k zasmání.
Firma, která žije 4-5 let výhradně z přilivu nových zákazníků (mezi lety 2006-2010 jim přibývali po desetitisících měsíčně) je předurčena k zániku. Trh se nasytil, platících zákazníků na udržení stávajích služeb málo. Během velmi krátké doby napumpoval (nadhodnotil) bývalý majitel společnost přidáváním až nesmyslného počtu HD programů za účelem prodeje platformy. A také se tak stalo, na podzim 2011 kupuje M7 Group za 100 mil € Skylink a přidává k CS Linku tu nejvýznamnější kostičku do pyramidy (šli jednoznačně za ovládnutím trhu CS+Skylink). Těch 100 mil € chtějí majitelé vidět co nejdříve zpět a ty se jim vrátí jedině zpoplatněním oněch základních služeb. A jelikož jsou vpodstětě monopol, mohou si to dovolit. Pan Glisník je jen loutka, která se otáčí jak Kess Färber a spol. píská. Je také otázkou, jak dluho v této funkci vydrží.