Pokud dryzí zákazníci Rio kabelovky nejste spokojení,udělejte to co já...
Výpověď smlouvy->nákup STB a nazdar...tohle zdražování ...omezování nabídky a koneckonců nezařazování musst carry programů se jim musí vymsít!!!
Mimochodem redakce,zabívá se tím porušováním musst carry někdo,nebo je to v tomhle státě všem jedno?Na RRTV nikdo nereaguje..tak nevím...
Rio Media omezila stejným způsobem i analog. kabelovku v Bohumíně. Po té co koupili kabelovku v Bohumíně přišlo výrazné zdražení a následně toto omezení nabídky. No co bychom si bez nich počali? Jak se říká kdo uteče vyhraje. Už před dvěma měsíci jsem přestal být jejich klientem. PS: ještě perlička nakonec - v posledním SIPu koukám na položku kabelová tv: 50 Kč, laskavě mi vysvětlili že jde o 2x25 Kč doplatek za zdraženou nabídku, která v daných měsících nebyla ještě účtovaná, to se dá ještě pochopit, ale to že si z účtu osoby, která není jejich klientem klidně stahujou peníze, to je síla.
Zákazníkům Rio Media vadí také omezování VoIP nabídky.
Myšlenkové postupy v RIO: průzkum -> zákazníci si žádají "změnu" -> zhoršení nabídky, případně ještě lépe v kombinaci se zvýšením ceny. Holt krize a zlatokopové u moci .-(
PS To si fakt v RIO myslíte, že zákazníci jsou tak hloupí a tyhle trapné výmluvy "sežerou"?